یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ناو‌های چین و روسیه برای برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 در شمال اقیانوس هند وارد آب‌های سرزمینی ایران شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: برای پرداخت حقوق به المپین‌ها پنج شاخص داریم و ورزشکارانی که این شاخص‌ها را رعایت کنند حقوق کامل می‌گیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر دریاداردوم تاج‌الدینی گفت: رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 با حضور ایران، چین و روسیه از امشب در شمال اقیانوس هند آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

ناو‌های شرکت کننده در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 صبح امروز به منطقه عمومی رزمایش وارد شدند و دریادار دوم تاج الدینی از برگزاری این رزمایش از امشب خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

بامداد شب گذشته تیم گشتی ماموران انتظامی مهرستان در سیستان و بلوچستان به 2 دستگاه خودرو مشکوک و حین اقدام برای توقیف، سرنشینان خودروهای مشکوک به سمت ماموران پلیس تیراندازی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس استان سیستان و بلوچستان؛ یکی از کارکنان فراجا در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در مهرستان به شهادت رسید.

خبرگزاری تسنیم

بهاره آروین معتقد است که تهران یک شهر زیست ناپذیر شده است چون تنها برای یک «مرد‌ِ جوانِ سرِ کار برو» طراحی شده است نه برای زندگی. او می‌گوید: برای مردها طراحی شده ولی آیا حال مرد خوب است؟ بعد از مدتی او هم احساس می‌کند این شهر جای زندگی نیست.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: حتی اگر بودجه ما مشخص نشود به صورت علی الحساب به فدراسیون‌ها پرداختی خواهیم داشت چون فدراسیون‌ها در مسیر کسب سهمیه المپیک هستند.

وب‌گاه فرارو

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان سیستان‌وبلوچستان اعلام کرد که در بامداد شب گذشته اکیپ گشتی مأموران انتظامی مهرستان حین تأمین امنیت محور مواصلاتی به 2 دستگاه خودرو مشکوک شدند. حین اقدام برای توقیف، سرنشینان خودرو‌های مشکوک به سمت مأموران تیراندازی کردند که با پاسخ قاطع مواجه شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مامور پلیس در سیستان و بلوچستان در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید یک مامور پلیس در سیستان و بلوچستان در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید به گزارش عرشه آنلاین، مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان اعلام کرد: استوار یکم «حسین شیبک» در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در مهرستان به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سارق جوان بانک شهر گفت: هیچ نقشه قبلی برای این سرقت نداشتم، چون شب عید بود و دستم خیلی خالی بود تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم. از اینکه من نمی‌توانستم برای بچه‌ام برای شب عید خرید کنم، جگرم آتش می‌گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان اعلام کرد که استوار یکم حسین شیبک در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در مهرستان به شهادت رسید.

وب‌گاه الف

در بامداد شب گذشته اکیپ گشتی ماموران انتظامی مهرستان حین تامین امنیت محور مواصلاتی به دو دستگاه خودرو مشکوک و حین اقدام برای توقیف، سرنشینان خودروهای مشکوک به سمت ماموران تیراندازی نموده که با پاسخ قاطع مواجه شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

استوار یکم حسین شیبک در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در مهرستان به شهادت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در اثر درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از کارکنان انتظامی بنام استواریکم حسین شیبک مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در حین انتقال به مرکز درمانی به فیض شهادت نائل شد.

وب‌گاه فرارو

من هیچ نقشه قبلی برای این سرقت نداشتم، چون شب عید بود و دستم خیلی خالی بود تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم. خب من دو فرزند دارم و مستاجر هستم. صبح ساعت 8 صبح سرکار می‌رفتم و تا ساعت 10 شب در کارگاه کار می‌کردم، اما دخل و خرجم با هم جور درنمی‌آمد. بعد می‌دیدم بچه‌های کوچک و همسن و سال فرزند من برای شب عید لباس نو می‌خریدند و من نمی‌توانستم برای بچه‌ام خرید کنم، جگرم آتش می‌گرفت.