یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه خبر آنلاین

ناوهای جدید الحاق شده به نیروی دریایی سپاه برای اولین بار است که در رزمایش مرکب ایران، روسیه و چین حضور دارند و به اجرای عملیات می‌پردازند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وبگاه آمریکایی پولیتیکو به نقل از سناتور کریس وان هولن گزارش داد، اگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله گسترده‌ای به رفح انجام دهد، توقف فروش تسلیحات به این رژیم روی میز خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رزمایش کمربند امنیتی 2024 با حضور کشورهای چین، روسیه و ایران با تیراندازی به سمت اهداف تعیین شده سطحی انجام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز بیانیه‌ای از ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرده که در آن صهیونیست‌ها به یک تیراندازی اشتباهی و کور اعتراف کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

متأسفانه وجود جماعتی تحت عنوان «گروه‌های فشار» که مراکز سازماندهی آنها همیشه محل ابهام و پرسش جامعه بوده است، یکی از اثرگذارترین پدیده‌ها بر سیاست کشور در چند دهه گذشته به شمار می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست از دستگیری بیش از 1700 شکارچی غیرمجاز پستانداران در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست از دستگیری بیش از 1700 شکارچی غیرمجاز پستانداران در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکن سرشناس فوتبال فلسطین به همراه 3 عضو خانواده اش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید. به گزارش عرشه آنلاین، محمد برکات بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی فلسطین به همراه 3 عضو خانواده‌اش روز دوشنبه بر اثر بمباران خانه‌اش در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. برکات 39 ساله حافظ کل قرآن و یکی از بهترین گلزنان و نخستین بازیکن باشگاه...

وب‌گاه عصر ایران

وقوع تیراندازی در یک استودیوی ضبط در شهر لورِل در ایالت مریلند آمریکا، به کشته و زخمی شدن سه نفر منجر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری فردی که در زمان انتخابات اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده بود، خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، علیرضا نوشاد امروز، 22 اسفندماه در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی جلوی مکان اخذ رای واقع در بخش فسارود، بلافاصله مأموران انتظامی پاسگاه پاسخن جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. وی افزود: با تحقیقات...

وب‌گاه عصر ایران

با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که فردی ناشناس با یک دستگاه خودرو پس از پایان رأی‌گیری و در زمان شمارش آراء جلوی یکی از مکان‌های اخذ آراء اقدام به تیراندازی هوایی با اسلحه شکاری کرده و بلافاصله از محل متواری شده است.

وب‌گاه عصر ایران

با تحقیقات میدانی پلیس در داراب مشخص شد که فردی ناشناس با یک دستگاه خودرو اقدام به تیراندازی هوایی با اسلحه شکاری نموده و بلافاصله از محل متواری شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از شهادت 2 تن از شهروندان فلسطینی در شهر طولکرم، واقع در شمال کرانه باختری و همچنین تداوم یورش‌های اسرائیل به مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار دوم «مصطفی تاج‌الدینی» سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 در نشست خبری مشترک با فرماندهان یگان‌های روسیه و چین اظهار کرد: امسال برای پنجمین سال متوالی با شعار «با هم برای برقراری صلح و امنیت»، رزمایش مرکب دریایی سه جانبه‌ای بین نیروی دریایی ایران، نیرویی دریایی روسیه و نیروی دریایی جمهوری خلق چین برگزار می‌شود. وی ادامه داد:...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وقوع تیراندازی بیرون از فروشگاه «وال‌مارت» در پنسیلوانیای آمریکا یک کشته برجا گذاشت.