یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری شهاب فلسطین بامداد امروز پنجشنبه در 160 امین روز طوفان‌الاقصی گزارش داد که 6 تن از افرادی که در صف دریافت غذا منتظر بودند، در تیراندازی نظامیان ارتش اسرائیل در میدان کویت (واقع در جنوب شهر غزه) به شهادت رسیده‌اند. ارتش رژیم اسرائیل طی هفته‌های گذشته در چند نوبت صف‌های فلسطینیان برای دریافت غذا و کمک‌های انسانی را در نوار غزه هدف قرار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 از اجرای عملیات تیراندازی شبانه و روزانه به اهداف هوایی در این رزمایش خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در ادامه برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024، یگان‌های شناور و پروازی و تیم‌های عملیات ویژه ایران، چین و روسیه عملیات آزاد سازی کشتی ربوده شده و اجرای عملیات رهگیری و انهدام اهداف هوایی شبانه و روزانه را تمرین کردند.

خبرگزاری میزان

سخنگو رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 از اجرای عملیات تیراندازی شبانه و روزانه به اهداف هوایی در این رزمایش خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 از اجرای عملیات تیراندازی شبانه و روزانه به اهداف هوایی در این رزمایش خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ژان پی‌یر اظهار کرد: ما شاهد نیاز شهروندان بی‌گناه فلسطینی به مواد غذایی و کالاهای اساسی مثل غذا، آب و کمک‌های پزشکی هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شماری از معترضان حامی فلسطین در پایتخت آلمان تظاهرات کرده و خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همسر رییسی از همسران روسای‌جمهور و نخست وزیران کشورهای اسلامی خواست از همسر خود تقاضای موکد کنند در صورت تمایل جهت ایجاد یک گروه کمک‌رسانی و یک صندوق بین‌المللی برای کمک به غزه اقدام کنند.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ جمشید محبت‌خانی گفت: صید غیرمجاز آبزیان هشت درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و از 51 هزار و792 قطعه به 55 هزار و 972 قطعه رسیده است. 6133 مورد شکار غیرمجاز پرندگان در سال جاری کشف شده که با سال گذشته مساوی بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست با بیان اینکه بیشترین تاکید ما در سال‌های اخیر به محیط بانان، دستگیری افراد هنگام شروع شکار است، گفت: هنگام شروع شکار یعنی زمانی که هنوز شکار صورت نگرفته و شکارچی در مرحله هدفگیری و قبل از شروع تیراندازی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرهنگ داراب نیا فرمانده انتظامی کرخه، حضورمستمر بین مردم و پیشگیری از وقوع جرم اولویت کاری ما خواهد بود

وب‌گاه عصر ایران

رزمایش کمربند امنیتی 2024 با حضور کشورهای چین، روسیه و ایران با تیراندازی به سمت اهداف تعیین شده سطحی انجام شد. ناو و شناورهای ایران، روسیه و چین، به تمرین مانور تاکتیکی مشترک و آموزش ارتباطی پرداختند. همچنین بالگرد SH-3D سیکینگ نیروی دریایی ارتش نیز مشاهده می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در محله مجیدیه تهران خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در درگیری اراذل و اوباش خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز در شرق تهران درگیری دو اراذل و اوباش به تیراندازی منجر شد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در درگیری اراذل و اوباش خبر داد.