یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه فرارو

من هیچ نقشه قبلی برای این سرقت نداشتم، چون شب عید بود و دستم خیلی خالی بود تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم. خب من دو فرزند دارم و مستاجر هستم. صبح ساعت 8 صبح سرکار می‌رفتم و تا ساعت 10 شب در کارگاه کار می‌کردم، اما دخل و خرجم با هم جور درنمی‌آمد. بعد می‌دیدم بچه‌های کوچک و همسن و سال فرزند من برای شب عید لباس نو می‌خریدند و من نمی‌توانستم برای بچه‌ام خرید کنم، جگرم آتش می‌گرفت.

وب‌گاه الف

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: 40 قبضه سلاح کلت کمری و مهمات مرتبط با آن در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: 40 قبضه سلاح کلت کمری و مهمات مرتبط با آن در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطب از سایت عرشه آنلاین یکی از دریاچه های زیبای گیلان به نام مرداب سراوان را به شما معرفی می کنیم. در پارک جنگلی سراوان غیر از آسمان همه چیز سبز است. از چمن و درختان گرفته تا مرداب سراوان که با پوشش گیاهی متراکم خود، آب را همانند زمرد منعکس می‌کند. به گزارش عرشه آنلاین، مرداب سراوان که در استان گلستان و حد فاصل شهرستان سیاهکل و رشت واقع شده است به لطف دست اندرکاران، مقصدی مناسب...

وب‌گاه فرارو

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ حکم محرومیت دو ورزشکار رشته‌های جودو نابینایان و کشتی را اعلام کرد؛ محرومیت کشتی‌گیر خاطی در حالی اعلام شده که دوره محرومیت او تمام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران، از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی و درگیری مسلحانه در منطقه خلیج فارس تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران، از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی و درگیری مسلحانه در منطقه خلیج تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این سازمان مسئولیتی درباره اطلاعیه پیامکی برای اهدای سیم‌کارت و کارت بانکی به اتباع ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تعداد پرونده‌های تخلف از مقررات مبارزه با دوپینگ مربوط به سال 2023 با افزوده شدن دو مورد جدید به تعداد 23 پرونده رسید.

خبرگزاری تسنیم

دو ورزشکار در رشته‌های پاراجودو و کشتی با محرومیت به دلیل استفاده از مواد ممنوعه و نیروزا مواجه شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در شرایطی که تیم ملی تیراندازی برای حضور در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک نیاز مبرم به حضور در اردوی هانوفر دارد اما هنوز روادید اعضای تیم برای سفر به آلمان صادر نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری افرادی خبر داد که برای شوخی و خنده اقدام به آتش زدن یک مرد جوان کرده بودند.

خبرگزاری تسنیم

بانوان کبدی دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی نفسگیر مقابل تیم مدعی شهرداری کرج، شگفتی ساز لیگ برتر باشگاه‌های کشور شدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با دستگیری 237 نفر از اوباش، 16 باند مهم و خطرناک که با شرارت، زورگیری و عربده کشی، امنیت مردم را به خطر می‌انداختند، منهدم شدند. با دستگیری 237 نفر از اوباش، 16 باند مهم و خطرناک که با شرارت، زورگیری و عربده کشی، امنیت مردم را به خطر می‌انداختند، منهدم شدند. به گزارش عرشه آنلاین، طرح دستگیری اشرار پایتخت که از چند روز قبل از سوی پلیس آغاز شده بود، با دستگیری 237 نفر که با هدف قدرت...

وب‌گاه عصر ایران

به‌دنبال وقوع تیراندازی در شهر مورسویل واقع در ایالت کارولینای شمالی در آمریکا، دو نفر جان باختند و یک نفر زخمی شد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی تراپ نزدیکی رقابت تیراندازان ملی‌پوش و آزاد را عامل اصلی جذابیت مسابقات آزاد دانست.