سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار رادان تاکید کرد: 4 عاملِ اصلی حادثه راسک را در عملیاتی غافلگیرانه زنده و سالم دستگیر کردیم که موجب شوک و ضربه روانی به گروهک‌ِ معاند شد

وب‌گاه ورزش سه

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: یکی از اصلی‌ترین و مهم ترین اهداف ما کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس است که برای رسیدن به آن چیزی کم نداریم.

خبرگزاری تسنیم

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: یکی از اصلی‌ترین و مهم ترین اهداف ما کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس است که برای رسیدن به آن چیزی کم نداریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که آمریکا و انگلیس از نابودی تسلیحات انصارالله خبر می‌دادند، رسانه‌ها خبر دادند نیروهای مقاومت یمن قبل از حمله موشک‌ها و سایر تسلیحات و تجهیزات خود را به مکان‌های دیگری منتقل کرده بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: سردار رشید گفت: امام دوتا بال داشت: یک بال نظامی که سپاه بود و محسن رضایی؛ یک بال سیاسی داشت که آقای هاشمی بود. هردوی‌شان با هم به موازات رعایت می‌کرده است. آن کسانی که در این نظام خیلی قابل ملاحظه و مشاهده است، در صحنه سیاست، هاشمی است و در صحنه نظامی‌گری، محسن رضایی است. ولی محسن بدون اینکه خودش را و دستش را رو کند که من در حوزه سیاست نقش دارم...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یکی از معاونین مهندسی لشکر به نام آقای دارعلی که آدم شوخی است، روی خاکریز نشسته بود و می‌گفت نگاه کنید؛ درخت‌ها دارند راه می‌روند.

خبرگزاری تسنیم

دیپلم افتخار بهترین بازی خانواده محور به بازی «سرآشپز» تعلق گرفت و بازی «فرمانده مقاومت نبرد آمرلی» غزل زرین بهترین بازی از نگاه مردمی را کسب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: بازی‌ها جزء بالاترین میزان مصرف فرهنگی در میان همه گونه‌های هنری است که هر روز هم دایره آن گسترده‌تر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی جزئیات ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی در هفت اکتبر را که به کشته شدن 1200 اسرائیل منجر شد، فاش کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فردی که اقدام به اسید پاشی کرده بود در جریان تعقیب و گریز پلیس مجروح وپس از انتقال به بیمارستان تسلیم مرگ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه الفارعه در کرانه باختری خبر دادند. نظامیان رژیم صهیونیستی، اقدام به اعزام گسترده نیرو به این اردوگاه واقع در طوباس در کرانه باختری کرده اند. منابع فلسطینی از درگیری‌های شدید میان مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در این اردوگاه خبر دادند و به انفجار‌های متوالی که شنیده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس پیشگیری تهران گفت که با تلاش مأموران کلانتری 105 سنایی مرد جوانی که با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می‌کرد، دستگیر شد و متهم به 20 فقره سرقت اعتراف کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی در حالی به ایستگاه پایانی خود نزدیک شده که مرد طلایی ایران در توکیو هنوز سهمیه کسب نکرده است.