سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه ورزش سه

ملی پوش تیراندازی بانوان کشورمان با کسب 579 امتیاز در رده نهم رقابت های قهرمانی آسیا قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، درحالی که بسیاری از محافل صهیونیستی بعد از سخنرانی‌های اخیر سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله معتقدند که او بار دیگر قواعد جنگ را تعیین و معادلات خود را به ارتش اسرائیل تحمیل کرد، رسانه‌های عبری روز گذشته اعتراف کردند این دبیر کل حزب‌الله است که جنگ اداره می‌کند و در این زمینه استاد است. نصرالله استاد مدیریت جنگ است «گرشون کوهن» افسر ذخیره در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از دختر 6 ساله ای که به ضرب گلوله در درگیری اراذل و اوباش در ایلام به قتل رسید منتشر شد. تصویری از دختر 6 ساله ای که به ضرب گلوله در درگیری اراذل و اوباش در ایلام به قتل رسید منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ اولین عکس از دختر 6 ساله ای عصر دیروز در یک درگیری خونین در شهر ایلام به قتل رسیده بود منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در تیراندازی میان اراذل و اوباش در ایلام یک کودک 6 ساله در بغل مادرش تیر خورد و جان سپرد. در تیراندازی میان اراذل و اوباش در ایلام یک کودک 6 ساله در بغل مادرش تیر خورد و جان سپرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده انتظامی شهرستان ایلام: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر تیراندازی در محله چالسرا شهر ایلام بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

خبرگزاری تسنیم

در پایان مرحله مقدماتی تپانچه 25متر مسابقات قهرمانی آسیا، هانیه رستمیان در رده نهم قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پایان مرحله دقت و سرعت تپانچه 25متر مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی، هانیه رستمیان با کسب رتبه 10 به فینال نرسید.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای آخر هفته در کنار فیلم‌های جدید، نوستالژی‌هایی را تدارک دیده‌اند که شاید از مهمترین آنها می‌توان به «امیرکبیر» و «پاکباخته» اشاره کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ورزش ایران به کسب تک مدال‌های المپیک پاریس دل‌خوش است اما 55 هزار ژاپنی در فینال فوتبال دانش‌آموزی را به تماشا می‌نشینند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس کل دادگستری استان کردستان از متلاشی شدن یک باند قاچاق سازمان یافته دخانیات در مریوان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر تیراندازی در محله چالسرا شهر ایلام بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، با برنامه ریزی‌های به عمل آمده مسابقات منطقه‌ای کسب سهمیه شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی در مناطق دهگانه در حال برگزاری است. این مسابقات با حضور دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و نمایندگان 5 بخش آموزش عالی (دانشگاه‌های پیام نور، جامع علمی و کاربردی، فرهنگیان، فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی) برگزار می‌شود....

خبرگزاری تسنیم

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک، 9 تیرانداز کشورمان راهی کویت می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

فاطمه امینی عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان پس از کسب سهمیه المپیک گفت: امیدوارم مردم را خوشحال کرده باشم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در سومین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا پایان مرحله مقدماتی تفنگ بادی 10 متر بانوان، فاطمه امینی با 628/2 در رده هفتم ایستاد و راهی فینال شد. فاطمه کرمزاده نیز 627/8 و تنها با امتیاز 10 مرکز در رده نهم ایستاد و از صعود بازماند. یلدا سلیمانی با 624/8 بیست و چهارم شد. فینال این مسابقات ساعت 11:30 برگزار خواهد شد. ایران در بخش مربوط به رنکینگ...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در بهشت زهرا خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش اسرائیل اعتراف کرد در اقدامی چند نظامی خودرا به دست نیروهای خودی در جریان جنگ در نوار غزه کشته است.