دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: عصر دوازدهم دی‌ماه گزارش دلهره‌آور تیراندازی موتورسواران نقاب‌دار در بولوار توس نیروهای کلانتری سپاد مشهد را به تکاپو انداخت. لحظاتی بعد گروهی از عوامل انتظامی با دستور سرهنگ جواد یعقوبی (رئیس کلانتری) عازم شهرک نوید شدند و تحقیق در این باره را آغاز کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد نبی رودکی فرمانده لشکر 19 فجر شیراز در دوران دفاع مقدس در بخشی از کتاب تاریخ شفاهی خود، به روایت نقش این لشکر و سایر یگان‌ها در عملیات «کربلای 5» پرداخته که به مناسبت سالروز این عملیات منتشر می‌شود. این فرمانده روایت می کند: «در شب ششم عملیات، ما با یک گردان و لشکر 14 امام حسین (ع) هم با یک گردان وارد جزیره بوارین شدیم. نیروهای پیش روی ما آقای...

وب‌گاه عصر ایران

در پی وقوع یک فقره تیراندازی به اماکن خصوصی در خرم‌آباد، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از حمله به یک کشتی در حال حرکت به سوی اراضی اشغالی خبر داد. سریع گفت: نیروی دریایی یمن کشتی «زوگرافیا» را که به سوی بندر‌های فلسطین اشغالی در حرکت بود هدف قرار داد. این حمله با چند اژدر مناسب به انجام رسید و این موشک‌ها به صورت مستقیم به هدف اصابت کردند. وی بیان کرد: این عملیات پس از آن انجام شد که کادر هدایت...

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند سندنمره کاران خودرو با 27 دستگاه خودروی سرقتی خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل روابط عمومی شرکت هما اعلام کرد: قرارداد خرید ایرباس در دولت قبل به صورت یک‌طرفه لغو و پولی بابت خرید هواپیما پرداخت نشده است.

خبرگزاری تسنیم

در بیست و ششمین اجلاس سراسری نمایندگان ولی‌فقیه و ائمه جمعه سراسر کشور به 11 نفر تندیس یادبود قدرشناسی اعطا شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کنفدراسیون تیراندازی ایران از ملی‌پوش جوان ایران که موفق به کسب سهمیه المپیک شد، تقدیر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درگیری نظامی در جنوب لبنان به مانند سالیان گذشته شدت گرفته است و تبادل آتش به اوج خود رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان تلفن همراه و اعتراف متهمان به 20 فقره موبایل قاپی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در سومین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا که به میزبانی کویت درحال برگزاری است، در رشته اهداف پروازی تیم میکس ایران با ترکیب محمد بیرانوند و مرضیه پرورش‌نیا و با ثبت امتیاز 137 پس از قزاقستان در رده دوم ایستاد و صاحب مدال نقره است. تیم چین نیز در جایگاه سوم قرار گرفت. تیم دوم ایران نیز با ترکیب بابک یگانه و شیوا فرح‌پور با امتیاز 127 چهاردهم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تقابل آتش میان در جنوب لبنان میان حزب الله و ارتش اسرائیل در حالی شدت گرفته است که این درگیری سابقه ای طولانی دارد و همانند تشدید درگیری‌ها در روزهای اخیر، 50 سال پیش هم درگیری شدید میان لبنان و اسرائیل وجود داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند سندنمره کاران خودرو با 27 دستگاه خودروی سرقتی خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم میکس اهداف پروازی ایران در پیکارهای تیراندازی قهرمانی آسیا در کویت، موفق به کسب مدال نقره شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رقابتهای تیراندازی قهرمانی آسیا با کسب مدال نقره برای تیم میکس تراپ کشورمان همراه بود.