سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نجمه خدمتی به فینال تفنگ سه وضعیت زنان مسابقات قهرمانی آسیا اندونزی رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز چهارشنبه 2 نفر در محله چالسرا شهر ایلام با هم درگیر شده بودند که یک نفر از آنها با سلاح ساچمه‌زنی به سمت نفر دیگر تیراندازی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی نقده گفت: فردی که دوست 25 ساله خود را به قتل رسانده بود، در بیمارستان دستگیر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایالات متحده و پنج کشور از متحدانش روز پنج‌شنبه حملاتی علیه بیش از ده‌ها هدف در یمن انجام دادند که تحت کنترل انصار‌الله است. آمریکا و متحدانش مدعیاند که قصد نداشتهاند جنگ گسترش پیدا کند و دولت بایدن بهدنبال اجتناب از گسترش جنگ بوده است.

وب‌گاه فرارو

انگار تبعات بعد از قتل را نتوانسته باشد تحمل کند، به هرحال عذاب وجدان کم چیزی نیست. قاتل هم که باشی شاید تحمل خونی که ریخته‌ای را نداشته باشی و وقتی نزدیک به بازداشت می‌شوی تنها راه را برداشتن خودت از میان می‌بینی. تحمل قصاص و چوبه دار سخت است. این پرونده برای قاتلانی است که بعد از وقوع قتل خودکشی کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیزدهمین دوره المپیاد ورزشی پنجگانه نظامی دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح به میزبانی نیروی صابرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. سردار «مهدی سرور» فرمانده دانشگاه علوم و فنون زمینی امیرالمومنین علیه السلام نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: سیزدهمین المپیاد ورزشی پنجگانه نظامی دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجله تایمز اخیرا در گزارشی به جاذبه ترکیه برای گردشگران سلامت پرداخته و تاکید کرده که استانبول در حال حاضر به پایتخت کاشت موی جهان تبدیل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری ایلام به بازپرس پرونده قتل کودک خردسال، دستور داد با سرعت و دقت نسبت به تعیین تکلیف پرونده اقدام کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسپوتنیک نوشت: نشریه میلیتاری واچ مگزین چاپ ایالات متحده نوشت که ارتش روسیه از بالگردهای تهاجمی Mi-28N برای نابودی نقاط مستحکم نیروهای مسلح اوکراین و حمله به پرسنل دشمن در جهت دونتسک استفاده کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: امروز دستان تنومند محور مقاومت در هم تنیده است و صف یکپارچه‌ای در برابر همه زیاده‌خواهی‌های دنیای استکبار شکل گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانوی المپیکی تیراندازی ایران، گفت: با کمبودهایی که داشتیم کسب سهمیه کردیم اما با این شرایط گرفتن مدال در المپیک بسیار سخت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فاطمه امینی ملی‌پوش تفنگ کشورمان درباره کسب سهمیه المپیک، عنوان کرد: خدا را شکر در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش انفرادی تفنگ 10 متر فینالیست شدم و سهمیه گرفتم. در تیمی هم همراه با سلیمانی و کرمزاده مدال برنز این مسابقات را کسب کردیم. وی افزود: سطح مسابقات بالا بود و تمام حریفان آسیایی در قدرت در مسابقات حاضر بودند. ما هم تمام تلاش خود را کردیم که...

خبرگزاری تسنیم

عضو تیم ملی تیراندازی ایران بعد کسب سهمیه المپیک پاریس درخواست توجه به تجهیزاتش را داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزار دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در پنجمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در جاکارتای اندونزی نمایندگان کشورمان در تفنگ 50 متر سه وضعیت در خط آتش ایستادند. در پایان مرحله مقدماتی امیرمحمد نکونام با 579 امتیاز دوازدهم، پوریا نوروزیان با 578 امتیاز پانزدهم و. مهیار صداقت با 575 امتیاز بیستم شدند. تیم تفنگ سه وضعیت ایران نیز با ترکیب...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فاطمه امینی سهمیه دار تیراندازی المپیک پاریس بعد از رسیدن به سهمیه در بغل مریم طالبی مربی‌اش این صحنه را به جا گذاشت که بازتاب زیادی در صفحات فدراسیون جهانی داشت. در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی آسیا که به میزبانی اندونزی در حال برگزاری است، ملی‌پوشان کشورمان در تفنگ بادی زنان در خط آتش قرار گرفتند که فاطمه امینی موفق شد با قرار گرفتن در رده هفتم...