دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فدراسیون جهانی تیراندازی در گزارشی ضمن اشاره به تاریخ‌سازی نوجوان ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا، کسب سهمیه المپیک پاریس از سوی محمد بیرانوند را مورد تمجدید قرارداد.

وب‌گاه الف

فرمانده مرزبانی فراجا از درگیری مسلحانه و ممانعت از ورود تیم تروریستی به کشور، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با حکم رئیس فدراسیون تیراندازی، حسین باقری به عنوان سرمربی تیم‌های جوانان و نوجوانان تفنگ معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم

فدراسیون جهانی تیراندازی در گزارشی به تاریخ سازی محمد بیرانوند در مسابقات قهرمانی آسیا پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارگردان سینما گفت: وقتی می‌گویند لطیفی فیلم سفارشی می‌سازد آن چیزی که ساخته شده را می‌بینند، حتی اگر پیشنهاد شده باشد هم خودم خواستم که آن را ساختم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده مرزبانی فراجا از درگیری مسلحانه و انهدام تیم تروریستی که برای اقدامات خرابکارانه قصد ورود به داخل کشور را داشتند توسط مرزبانان در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد. فرمانده مرزبانی فراجا از درگیری مسلحانه و انهدام تیم تروریستی که برای اقدامات خرابکارانه قصد ورود به داخل کشور را داشتند توسط مرزبانان در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار احمدعلی گودرزی در زاهدان...

خبرگزاری تسنیم

سومین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده مرزبانی فراجا از درگیری مسلحانه و ممانعت از ورود تیم تروریستی به کشور، خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

سومین نشست ستاد اجرایی بازی های پارالمپیک پاریس 2024 برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واژگونی خودرو پراید در جاده سپیدان به یاسوج 6 کشته بر جای گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عاشقی یک نوجوان 18 ساله به دختر 8 ساله به نزاعی خونین و تیراندازی وحشتناک در مشهد ختم شد. عاشقی یک نوجوان 18 ساله به دختر 8 ساله به نزاعی خونین و تیراندازی وحشتناک در مشهد ختم شد. به گزارش عرشه آنلاین، یک نوجوان 16 ساله که با ارسال پیامک و فیلم‌های مبتذل برای دختری 8 ساله بزرگ‌ترها را به جان هم انداخته بود، در جنجال وحشتناکی که به راه انداخت باعث تیراندازی و نزاعی خونبار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: دادستان عمومی و انقلاب باوی از کشف جسد یک فرد مفقودشده در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، کارگاه «اقتباس در سینما، از مسیح کردستان تا غریب» با حضور محمدحسین لطیفی در پنجمین روز از چهاردهمین جشنواره عمار در سینما فلسطین برگزار شد. محمدحسین لطیفی در ابتدای نشست سخنانش را از شروع کارش در تلویزیون و سینمای جمهوری اسلامی آغاز کرد و بعد به به فیلم سینمایی «غریب» رسید که برگرفته شده از کتاب «مسیح کردستان» بود. لطیفی با بیان اینکه ابتدا قصد ساخت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عصر دوازدهم دی‌ماه گزارش دلهره‌آور تیراندازی موتورسواران نقاب‌دار در بولوار توس نیروهای کلانتری سپاد مشهد را به تکاپو انداخت. لحظاتی بعد گروهی از عوامل انتظامی با دستور سرهنگ جواد یعقوبی (رئیس کلانتری) عازم شهرک نوید شدند و تحقیق در این باره را آغاز کردند.