سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش تیراندازی اهداف پروازی ایران موفق به کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس شد.

خبرگزاری تسنیم

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور درباره جرئیات حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک گفت: در اعترافاتی که این چهار نفر داشتند از خارج دستور می‌گرفتند و هنوز دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

نوجوان ایرانی با شکستن رکورد کشور، راهی فینال مسابقات تیراندازی اهداف پروازی قهرمانی آسیا شد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی تفنگ کشورمان گفت: پاشنه آشیل ما در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی استفاده از فشنگ با کیفیت در تمرینات قبل از حضور در مسابقات آسیا بود.

وب‌گاه فرارو

در درگیری شبانه ماموران پلیس با سارقان مسلح در چابهار 2 مامور فراجا به صورت سطحی مجروح شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

برمبنای آماری که مرکز آمار ایران منتشر کرده است، میزان سرقت‌ها در سال 1400 در مقایسه با سال 99، در مکان‌های خصوصی و دولتی به ترتیب8.8 و 11.7 رشد داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان، یکی از ماموران پلیس شهرستان بوئین میاندشت بر اثر سانحه تصادف آسمانی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: با اینکه در سال‌های اخیر تعداد قابل توجه با محوریت اَبَرقهرمانانِ زن تولید شده، اما به دلیل تصویری جنسی‌ای که از این زنان جنگاور ارائه می‌شود، نباید چندان به تغییر نگاه هالیوود به زنان در این ژانر دلخوش بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا گفت: دو نفر که شب گذشته قصد عملیات انتحاری داشتند مورد تعقیب نیروهای فرماندهی انتظامی استان سیستان قرار و قبل از انجام هر گونه اقدامی به دلیل وجود مواد منفجره همراه آنها با تیراندازی پلیس منفجر و به هلاکت رسیدند. همچنین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این زمینه گفت: در پی ورود 2 نفر از عناصر وابسته به گروهک‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

گفت: 2 تروریستی که در سراوان قصد انجام اقدام خرابکارانه داشتند به ضرب گلوله ماموران انتظامی به هلاکت رسیدند. فدراسیون فوتبال طبق قانون انتقال یک لژیونر به استقلال را منتفی کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ طبق قانون سازمان لیگ فوتبال کشور تیم های حاضر در لیگ برتر نمی توانند بازیکنان لژیونر را به صورت قرضی به خدمت بگیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهردار تبریز از تدوین برنامه بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی شهر از بهمن امسال تا خرداد سال آینده خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو تروریست در سراوان که قصد انجام عملیات انتحاری داشتند به هلاکت رسیدند. دو تروریست در سراوان که قصد انجام عملیات انتحاری داشتند به هلاکت رسیدند. به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 2 تروریست در سراوان که قصد اقدام خرابکارانه داشتند قبل از انجام هر گونه اقدامی به هلاکت رسیدند.

وب‌گاه عصر ایران

در پی وقوع یک فقره تیراندازی به اماکن خصوصی در خرم‌آباد، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.