جمعه 30 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عصر ایران

فرماندهی انتظامی دشت آزادگان هم از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به درب منزل یک شهروند در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع فلسطینی زنگ خطر را درباره اوضاع شهر غزه با توجه به اقدامات رژیم صهیونیستی به صدا درآوردند و از فقدان وجود ذخایر آب و غذایی در این شهر خبر دادند.

خبرگزاری مهر

تیراندازی ایران که در دوره گذشته المپیک موفق به کسب نخستین مدال طلای خود شد، هر چند بعد از این رویداد با افتی نگرانی کننده مواجه شد، اما امیدوار است که دوباره در پاریس مدال‌آور باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی به سرنخ‌هایی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله سنگین موادمخدر از منطقه مرزی اسفندک دست یافتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: جواد فروغی در المپیک توکیو با طلایی که کسب کرد نشان داد همه چیز ممکن است و اگر روز، روز ما باشد شاید اتفاق تاریخی دیگری هم رقم بخورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوان به بهانه صیغه شدن با مردان هوسران با کمک قرص خواب آور از آنها سرقت می کرد زن جوان به بهانه صیغه شدن با مردان هوسران با کمک قرص خواب آور از آنها سرقت می کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ زن جوانی که به خانه مردان هوسران می‌رفت و اموال آنها را سرقت می‌کرد، با پیگیری یک مال‌باخته به دام افتاد و راز سرکیسه کردن مردان را فاش کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از درخواست جنبش حماس از دیوان بین‌المللی کیفری برای تحقیق درباره جنایات نظامیان صهیونیست در غزه خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر و پسر عاشق در افغانستان که با هم از خانه فرار کرده بودند توسط خانواده هایشان کشته شدند دختر و پسر عاشق در افغانستان که با هم از خانه فرار کرده بودند توسط خانواده هایشان کشته شدند به گزارش عرشه آنلاین؛ دختر و پسر عاشق بعد از فرار از خانه هایشان به قتل رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس از دادگاه بین‌المللی کیفری خواسته است تا رفتار هولناک نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه را که از سوی سران ارتش این رژیم حمایت می‌شوند، بررسی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا پس از دیدار با همتایان خود از ارمنستان و جمهوری آذربایجان تاکید کرد که واشنگتن از توافق میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان حمایت خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که واشنگتن از توافق میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان حمایت خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

نشست صمیمی وزیر ورزش و جوانان با ورزشکاران اعزامی به المپیک پاریس برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراجعان یک شهربازی ناگهان با حمله افرادی مواجه شدند که با شلیک گلوله جوانی را به قتل رساندند و گریختند، اما این پایان ماجرا نبود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراجعان یک شهربازی ناگهان با حمله افرادی مواجه شدند که با شلیک گلوله جوانی را به قتل رساندند و گریختند اما این پایان ماجرا نبود.

وب‌گاه فرارو

مراجعان یک شهربازی ناگهان با حمله افرادی مواجه شدند که با شلیک گلوله جوانی را به قتل رساندند و گریختند، اما این پایان ماجرا نبود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آتش زدن شهربازی پس از جنایت مسلحانه در مشهد باعث ترس مردم شد آتش زدن شهربازی پس از جنایت مسلحانه در مشهد باعث ترس مردم شد به گزارش عرشه آنلاین؛ مراجعان یک شهربازی ناگهان با حمله افرادی مواجه شدند که با شلیک گلوله جوانی را به قتل رساندند و گریختند اما این پایان ماجرا نبود.