جمعه 30 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی سو قصد به دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، مقامات سیاسی کشورهای مختلف جهان، واکنش‌های متفاوتی به این سو قصد نشان دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین فیلم از ترامپ پس از حادثه سوقصد به جان او در حاشیه یک سخنرانی انتخاباتی را منتشر کرد. کیهان حامی پزشکیان شد! روزنامه کیهان بخشی از ویژگی‌های مثبت مسعود پزشکیان را نام برده است.

خبرگزاری دانشجو

تیم ملی فوتبال اروگوئه با شکست کانادا در ضربات پنالتی به عنوان سومی کوپا امه ریکا رسید. به گزارش خبرگزاری دانشجو، در ساعاتی که امریکا به دلیل تیراندازی به ترامپ و حواشی آن، کانون توجه دنیا بود، یک مسابقه فوتبال هم در این کشور برگزار شد: رده بندی کوپا امه ریکا. دیدار رده بندی تا دقیقه 90 بازی با نتیجه دو بر یک به سود کانادا دنبال می شد و داور هم 5 دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم محاسبه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا که در جریان سخنرانی در پنسیلوانیا هدف سوءقصد و تیراندازی نافرجام قرار گرفت، تجربه شخصی خود از لحظه تیراندازی و خونریزی را به اشتراک گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری که رسانه‌های آمریکایی از لحظه سقوط ترامپ پس از تیراندازی منتشر کردند. تصویری که رسانه‌های آمریکایی از لحظه سقوط ترامپ پس از تیراندازی منتشر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا پس از حادثه تیراندازی گفت: باورنکردنی است که چنین اتفاقی در کشور ما رخ می‌دهد. در حال حاضر، هیچ چیزی درباره ضارب که اکنون مرده است، مشخص نیست. ترامپ در بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی خودش «سوشال تروث» نوشت: می‌خواهم از سرویس مخفی آمریکا و همه نیرو‌های مجری قانون بخاطر واکنش سریع به تیراندازی که تازه در شهر باتلر در پنسیلوانیا رخ داد، تشکر کنم. دونالد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری که خبرگزاری رویترز از لحظه سقوط ترامپ پس از تیراندازی منتشر کرد در رسانه های جهان بازتاب گسترده‌ای داشت. تصویری که خبرگزاری رویترز از لحظه سقوط ترامپ پس از تیراندازی منتشر کرد در رسانه های جهان بازتاب گسترده‌ای داشت

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس مسائل آمریکا: حادثه تیراندازی به ترامپ شانس پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

سرویس مخفی آمریکا می‌گوید فرد مظنون به تیراندازی را کشته است، اما در این حادثه یک فرد شرکت کننده در تجمع کشته و 2 نفر دیگر هم به‌شدت مجروح شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تیراندازی عصر شنبه به وقت محلی به دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا هنگام سخنرانی او در جمع هوادارانش در باتلر پنسیلوانیا و مجروح شدنش در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در این کشور به سرعت به خبر یک رسانه های آمریکایی تبدیل شد

وب‌گاه 55 آنلاین

دونالد ترامپ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نخستین واکنش خود پس از حادثه تیراندازی در تجمع حامیانش در پنسیلوانیا در شبکه اجتماعی توروس سوشال بیانیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میزان / جدیدترین مورد خشونت مسلحانه در آمریکا در جریان رقابت‌های انتخاباتی رخ داد / سخنرانی انتخاباتی ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 در ایالت پنسیلوانیا درپی تیراندازی متوقف شد / براساس گزارش‌ها، ترامپ که به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل شده بود، دچار جراحت سطحی از ناحیه گوش شده و بیمارستان را ترک کرد تیراندازی عصر شنبه به وقت محلی به دونالد ترامپ...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعات اولیه بامداد بود که رسانه‌های آمریکایی از سو قصد به جان دونالد ترامپ در جریان سخنرانی در تجمع انتخاباتی خود در ایالت پنسیلوانیای آمریکا خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی تیراندازی در تجمع انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در پنسیلوانیا، «جو بایدن» با رقیب خود تلفنی صحبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در پی تیراندازی در گردهمایی دونالد ترامپ رقیب انتخاباتی اش گفت که چنین خشونتی در ایالات متحده جایی ندارد.