جمعه 30 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری آمریکا به‌رغم زخمی شدن در گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا، طبق برنامه از پیش تعیین‌شده در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان شرکت می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

هدف گلوله‌ای قرار گرفتم که بخش بالایی گوش چپ من را سوراخ کرده است. می‌دانم که چیزی به سرعت مانند صدای ویز از سمت گوش شنیدم، تیراندازی اتفاق افتاد و گلوله درست از پوست من رد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به‌رغم زخمی شدن در گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا، طبق برنامه از پیش تعیین‌شده در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان شرکت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید اعلام کرد بایدن عصر شنبه به وقت محلی و پس از تیراندازی در تجمع انتخاباتی ترامپ، با او تلفنی صحبت کرد.

خبرگزاری مهر

همه مردم آمده بودند. مثل خیابان جِی و احمدآباد اصفهان بود. حدود 5 کیلومترِ دوبانده بود؛ بلواری که مردم جمع شده بودند. سنگ می‌زدند، آب دهان می‌انداختند، گوجه گندیده و کفش به سرمان می‌زدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری آمریکا یکشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از تیراندازی در گردهمایی دونالد ترامپ در پنسیلوانیا مطلع شدم. خوشحالم که می‌شنوم او در امان است و حالش خوب است. برای او و خانواده‌اش و همه کسانی که در این گردهمایی بودند، دعا می‌کنم و منتظر اطلاعات بیشتر هستم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترامپ در بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی خودش «سوشال تروث» نوشت: می‌خواهم از سرویس مخفی آمریکا و همه نیروهای مجری قانون بخاطر واکنش سریع به تیراندازی که تازه در شهر باتلر در پنسیلوانیا رخ داد، تشکر کنم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به حادثه تیراندازی در گردهمایی انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در ایالت پنسیلوانیا، اعلام کرد که از این حادثه شوکه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین اظهارنظر پس از تیراندازی در تجمع انتخاباتی‌اش در ایالت پنسیلیوانیا گفت که یک گلوله به گوش راستش اصابت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه خبری سی ان ان آمریکا وابسته به دموکرات ها گزارش داد: ماموران سرویس مخفی آمریکا، دونالد ترامپ را پس از اینکه در یک تجمع انتخاباتی در باتلر پنسیلوانیا روی زمین افتاد، به سرعت از روی صحنه خارج کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیراندازی عصر شنبه به وقت محلی به دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا هنگام سخنرانی او در جمع هوادارانش در باتلر پنسیلوانیا و مجروح شدنش در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در این کشور به سرعت به خبر یک رسانه‌های آمریکایی تبدیل شد و موجب واکنش مقامات این کشور شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به حادثه تیراندازی در گردهمایی انتخاباتی رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در ایالت پنسیلوانیا، اعلام کرد که از این حادثه شوکه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن اعلام کرد که خبری مبنی بر تیراندازی به دونالد ترامپ دریافت نکرده‌ام.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جو بایدن از تیراندازی به سمت دونالد ترامپ اظهار بی‌اطلاعی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ترامپ هنگام سخنرانی هدف تیراندازی قرار گرفت اما جان سالم به در برد. او در این حادثه از ناحیه گوش زخمی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، این تیراندازی بامداد یکشنبه در حین سخنرانی ترامپ در «باتلر» پنسیلوانیا رخ داد و ماموران «سرویس مخفی» آمریکا وی را تحت حفاظت گرفته و از محل خارج کردند. تصاویر ویدیویی و عکس‌ها نشان می‌دهد که صورت ترامپ خونین شده است. وی در حالی که توسط محافظان از زمین بلند شد، دست‌هایش مشت کرده و تکان داد. دیلی میل نوشت که به نظر نمی رسد جراحت ترامپ جدی باشد. ترور نافرجام ترامپ...