جمعه 30 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه ورزش سه

تیرانداز 15 ساله ایرانی به عنوان جوانترین ورزشکار این رشته در المپیک 2024 پاریس معرفی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لیست نهایی تیراندازان حاضر در المپیک 2024 پاریس توسط فدراسیون جهانی اعلام شد. بر این اساس 340 تیرانداز از 81 کشور و دو عضو دیگر از تیم پناهندگان کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در پاریس حضور خواهند داشت. البته با توجه به اعلام برخی از کشورها، یک تیرانداز در دو بخش تیراندازی خواهد کرد که بر این اساس این 342 ورزشکار در 432 خط استارت شرکت خواهند کرد. همچنین...

خبرگزاری مهر

شاهرود - فرمانده انتظامی شاهرود از وقوع تیراندازی به سمت شهروند شاهرودی در یکی از روستاهای شمالی این شهرستان خبر داد و گفت: متهم 31 ساله بعد از سه سال در مخفیگاهش دستگیر شد.

خبرگزاری مهر

با اعلام فدراسیون جهانی تیراندازی محمد بیرانوند به عنوان جوان ترین تیرانداز حاضر در المپیک پاریس معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم

با اعلام سایت جهانی فدراسیون تیراندازی، بیرانوند جوان ترین تیرانداز حاضر در المپیک پاریس لقب گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی پلیس نحوه درخواست و دریافت گذرنامه زیارتی را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی ری از دستگیری عامل تیراندازی و ایجاد رعب وحشت در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری مهر

ری - فرمانده انتظامی ری از دستگیری عامل تیراندازی و ایجاد رعب وحشت در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی نیشابور امروز در عملیاتی به شهادت رسید. فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی نیشابور امروز در عملیاتی به شهادت رسید. به گزارش عرشه آنلاین؛ سروان هادی میرآبادی_ فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی نیشابور که صبح امروز در عملیات خلع سلاح غیرمجاز در روستای جیلوی نیشابور مجروح شده بود، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خبرگزاری مهر

شما می‌روید! یک درصد احتمال دارد به خط دشمن برسید. برگشتی ندارید یا شهید می‌شوید یا اسیر. اگر یک‌درصد احتمال دادید به خط دشمن رسیده‌اید معبر را باز کنید و پشت دشمن بنشینید. بعد بی‌سیم بزنید!

وب‌گاه تابناک

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از متوقف شدن سارق خودرو با شلیک پلیس در محدوده شهرک غرب خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از وقوع حادثه امنیتی جدید برای نظامیان صهیونیست در شهرک «تل الهوا» واقع در جنوب غرب شهر غزه خبر می‌دهند.

خبرگزاری دانشجو

یه گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجومریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در برنامه «کادر فنی» شبکه ورزش سیما، با تبریک به بانوانی که موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده‌اند، گفت: پیش‌بینی سهمیه ما بیشتر از این بود و یکی از فدراسیون‌هایی که با برنامه‌ریزی مدون توانست به حد نصاب کسب سهمیه برسد، فدراسیون تکواندو بود و با حضور مدون ورزشکاران در مسابقات رنکینگ،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطوط هوایی آمریکا اعلام کردند که صدها پرواز خود در روزهای آینده را به خاطر احتمال تشدید طوفان بریل لغو کرده‌اند.