جمعه 30 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: «دیگر پروژه‌ای با عنوان پتروشیمی میانکاله وجود ندارد و الان هیچ ساخت‌وسازی در منطقه انجام نمی‌شود.»

وب‌گاه فرارو

در پی شکایت سازمان بازرسی کل کشور از یک بخشنامه معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دیوان عدالت اداری رأی به ابطال این بخشنامه داد.

وب‌گاه فرارو

حکم قضایی مأمور پلیسی که به ضرب گلوله یک مرد 35 ساله را حین فرار کشته بود، در دادگاه به‌دلیل رد شدن اتهام قتل شبه‌عمد شکسته شد.

وب‌گاه فرارو

فرصت ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1403 اساعت 24 امروز 3 تیرماه 1403 پایان می یابد. در این دوره امکان پذیرش بدون آزمون در 36 رشته وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

مرد جوانی در یک اقدام هولناک مرد همسایه و همسرش را به‌دلیل اختلاف بر سر پرداخت شارژ ساختمان مقابل چشمان فرزند خردسالشان به قتل رساند.

وب‌گاه فرارو

در ایران فقط 70 نفر با گروه خونی نادرِ بمبئی شناسایی شده‌اند و این تعداد تنها حدود یک‌پنجمِ کل افرادی هستند که دارای این گروه خونی هستند، چراکه خیلی‌ها اصلاً نمی‌دانند در فهرست افراد با این گروه خونی بمبئی قرار دارند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده پلیس‌راه کندوان گفت: «محور کرج چالوس به‌دلیل اصلاح و بازسازی شبکه‌های روشنایی و تهویه مطبوع در تونل‌ها، به‌ویژه در محدوده کندوان بسته شد.»

وب‌گاه فرارو

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 108 قرار گرفته و هوای پایتخت در وضعیت نارنجی و آلوده است.

وب‌گاه فرارو

کاندیدا‌های انتخابات برخی وعده‌ها را در حوزه اجتماعی مطرح می‌کنند، وعده‌هایی که گاهی بسیار زیبا به نظر می‌رسند. اما این وعده‌ها تا چه حد قابلیت تحقق دارند؟ رویا پاک سرشت، خبرنگار فرارو در استودیو فرارو میزبان دکتر تقی آزاد ارمکی، جامعه شناس است تا به این موضوعات پرداخته شود:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشمندان سن واقعی لکه سرخ‌رنگ بزرگ مشتری را تعیین کرده‌اند و دریافته‌اند که این منظومه طوفانی جوان‌تر از آمریکاست.

وب‌گاه فرارو

بنابر تدبیر فرمانده کل انتظامی تعداد 8000 دستگاه خودروی توقیف شده در پارکینگ به علت تخلف کشف حجاب، به مناسبت عید غدیر خم رفع توقیف شدند.

وب‌گاه فرارو

پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان هشدار داد که هرگونه تغییر در مشخصات فنی و ظاهری خودرو، در قانون به عنوان نقص فنی موثر شناخته شده و باعث توقیف خودرو می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سردار علی ولیپور گودرزی گفت: بهمن‌ماه سال گذشته، فردی به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ که ویژه فقدان است، مراجعه کرد و گفت که یکی از آشنایان نزدیکشان که حدود 49 سال سن داشته و سهامدار یکی از انتشاراتی‌های کتاب است، چند روزی است که از خانه خارج شده و خبری از او نیست. این فرد گفت که تلفن همراه فقدانی نیز خاموش بوده و تلاش‌های خانواده و دوستان برای پیدا کردن او تا کنون بی‌نتیجه مانده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش‌هایی درباره ترور «محمد الجولانی» رهبر گروهک تروریستی تحریرالشام منتشر شده که نشان‌دهنده عمق اختلافات داخلی در این گروهک و هرج و مرج در ادلب است که طی سال‌های اخیر توسط این گروه تروریستی اداره شده است.

وب‌گاه فرارو

در دو سال گذشته هر هفته در نمازجمعه‌ها امامان جمعه در این باره سخن گفته و از طرح نور اخیر نیروی انتظامی به رغم حوادث 1401 هم حمایت کرده‌اند!

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی اطلاعیه‌ای در سطح نارنجی صادر کرد.