جمعه 30 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان 42 نفر از بیماران سانحه بیمارستان قائم همچنان در بیمارستان‌ها بستری و حال 4 نفر وخیم گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه اردن امروز (شنبه) در بیانیه‌ای خواستار اقدام فوری جامعه بین‌المللی درباره پرونده جنگ غزه و حفاظت از غیرنظامیان در این باریکه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه اردن خواستار اقدام فوری جامعه بین‌المللی درباره پرونده جنگ غزه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی وقوع تیراندازی در ایالت کنتاکی در آمریکا ک نفر جان باخته و 7 تَن هم زخمی شدند.

وب‌گاه فرارو

آقای قائمی گفت: مسوولان فنی و عمرانی شهرداری تهران، معتقدند صدا‌ها و لرزش پل دلایل علمی و مهندسی دارد و مربوط به ناایمن بودن آن نیست.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان غذاودارو گفت: «نیمی از انسولین قلمی موردنیاز بیماران دیابتی از محل تولید داخل و نیمی دیگر، از طریق واردات تأمین می‌شود.»

وب‌گاه فرارو

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وقوع رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی نقاط استان هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا گفت: «کلاهبردار حرفه‌ای که با ارائه چک‌های مسروقه و جعلی اقدام به خرید دام از روستاییان کرده و از آن‌ها اخاذی می‌کرد، با 40 فقره چک سفید امضا شناسایی و دستگیر شد.»

وب‌گاه فرارو

زاکانی معتقد است فیلم سینمایی «بی‌بدن»، محصول شهرداری تهران، پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی سینمای ایران است.

وب‌گاه فرارو

شهردار منطقه 2 تهران گفت: «با تصویب و ابلاغ طرح تفصیلی محله فرحزاد، پس از سال‌ها ضوابط ساخت‌وساز و معماری در این محله تعیین تکلیف می‌شود.

وب‌گاه فرارو

وکیل توماج صالحی از لغو حکم اعدام موکل خود توسط دیوان عالی کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: «پل B یک، پل بزرگی است که روی جاده چالوس در حال ساخت بوده و به سرعت در حال پیشرفت است. تصمیم بر این است که بزرگراه به نام شهید سلیمانی و پل نیز به نام شهید رئیسی نامگذاری شود.»

وب‌گاه عصر ایران

ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی محل اختفای 2 نفر از عاملین تیراندازی شدند و در عملیاتی غافلگیرکننده آن‌ها را دستگیر کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پسر جوان 4 سال پس از قتل برادرش به دست مردان شرور در اقدامی کینه‌جویانه دو نفر از عاملان جنایت را با همدستی دوستانش به رگبار بست، اما در کمتر از یک هفته دستگیر شدند.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های سه استان کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در پی ورود دادستانی تهران به مسئله آفت‌زدگی و خشک شدن درخت‌های پارک جنگلی چیتگر، با پیگیری‌های صورت‌گرفته اقدامات لازم برای آبیاری درختان و پاک‌سازی کنده‌های آفت‌زده پارک انجام شد.