شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار رادان، فرمانده فراجا در راس هیاتی به کوالالامپور پایتخت مالزی سفر و با مقامات ارشد این کشور از جمله وزیر کشور مالزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نقشه راه پیشنهادی سازمان ملل متحد برای صلح یمن در اوایل دسامبر مورد توافق قرار گرفت، اما با تشدید حملات حوثی‌ها در دریای سرخ به عنوان اقدامی در همبستگی با فلسطین، پیشرفت بلافاصله متوقف شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت اسلواکی امروز (شنبه) پس از سوءقصد روز چهارشنبه علیه نخست‌وزیر این کشور اروپای مرکزی خبر داد که وضعیت «رابرت فیکو» پایدار شده اما همچنان وخیم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، 13 فروردین ماه امسال و در جریان حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق هفت نفر از مستشاران کشورمان در سوریه به شهادت رسیدند، یکی از این شهدا که قبلاً هیچ تصویری و نامی از او در رسانه‌ها منتشر نشده بود «سردار محمدهادی حاج‌رحیمی» بود. شهید حاج‌رحیمی که از سال 1359 در کسوت مربی و از پادگان امام حسین (ع) کار خود را آغاز کرده بود،...

خبرگزاری تسنیم

«فرمانده بدون مرز»-5| محمدرضا آرین گفت: شهید حاج رحیمی مسئول آموزش هسته‌های اولیه تشکیل دهنده حزب الله لبنان در پادگان امام حسین (ع) بود و سال‌ها بعد همین کار را در شکل گیری حشدالعشبی عراق تکرار می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

بر اثر تیراندازی یک فرد مسلح در بامیان افغانستان، چهار نفر از جمله سه گردشگر اسپانیایی کشته شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفر عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان به ترکیه، واکنش‌هایی را در فضای مجازی به همراه داشته است. سفر عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان به ترکیه، واکنش‌هایی را در فضای مجازی به همراه داشته است. روزنامه جوان ارگان نزدیک به سپاه نوشت: عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان که مدعی بود پس از آشوب‌های پاییز1401 ممنوع‌الخروج شده و امکان رفتن به حج...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رؤسای جمهور روسیه و چین در بیانیه‌ای مشترک هشدار دادند آمریکا و ناتو باید از تلاش مجدد برای ایجاد زیرساخت‌های نظامی در افغانستان خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اثر تیراندازی یک فرد مسلح در بامیان افغانستان، چهار نفر از جمله سه گردشگر اسپانیایی کشته شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام اعلام کرد که تنها دستاورد این رزیم طی این مدت ویرانی در نوار غزه بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی گردان‌های القسام در سخنانی در دویست و بیست و چهارمین روز از نبرد با ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تنها دستاورد این رژیم طی این مدت ویرانی در نوار غزه بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که 2 روز از سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی می‌گذرد، «ویکتور اوربان» نخست‌وزیر مجارستان امروز (جمعه) گفت: «رابرت فیکو» بین مرگ و زندگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که 2 روز از سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی می‌گذرد، «ویکتور اوربان» نخست‌وزیر مجارستان امروز (جمعه) گفت: «رابرت فیکو» بین مرگ و زندگی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سرهنگ علی اسداللهی در سخنانی با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قتل راننده اتوبوس در یکی از جایگاه‌های سوخت شهر الیگودرز، اظهار داشت: در ساعت 22 مورخه 24 اردیبهشت‌ماه و برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به قتل در یکی از جایگاه‌های سوخت، بلافاصله مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس به محل اعزام شدند. وی افزود: طی بررسی و تحقیقات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری صبح امروز جمعه از تیراندازی در نزدیکی سفارتخانه رژیم صهیونیستی در استکهلم، پایتخت سوئد خبر دادند. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، سفارت رژیم صهیونیستی در استکهلم پس از شنیده شدن صدای تیراندازی، توسط پلیس سوئد بسته شده است و پلیس در حال بررسی گزارش‌ها درباره این تیراندازی است. پیش‌تر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت گزارش داده بود که...