شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های سوئدی از وقوع تیراندازی در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در پایتخت این کشور و دستگیر کردن چند مظنون در ارتباط با این تیراندازی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری اعلام کردند که به سمت سفارت رژیم صهیونیستی در پایتخت سوئد تیراندازی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی الیگودرز در خصوص وقوع یک فقره قتل در این شهرستان توضیحاتی را ارائه کرد. فرمانده انتظامی الیگودرز در خصوص وقوع یک فقره قتل در این شهرستان توضیحاتی را ارائه کرد. سرهنگ علی اسداللهی در سخنانی با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قتل راننده اتوبوس در یکی از جایگاه‌های سوخت شهر الیگودرز، اظهار داشت: در ساعت 22 مورخه 24 اردیبهشت‌ماه و برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرها حاکی از آن است که مولوی عبدالحمید برای معالجه به ترکیه سفر کرده است. مولوی عبدالحمید به ترکیه رفت دفتر مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان روز چهارشنبه 26 اردیبهشت از سفر استعلاجی و عدم حضور او در زاهدن خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قتل راننده اتوبوس در یکی از جایگاه های عرضه سوخت شهر الیگودرز، فرمانده انتظامی این شهرستان جزییات آن را تشریح کرد. در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قتل راننده اتوبوس در یکی از جایگاه های عرضه سوخت شهر الیگودرز، فرمانده انتظامی این شهرستان جزییات آن را تشریح کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرهنگ علی اسدالهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روز پس از تلاش برای ترور رئیس دولت اسلواکی، «رابرت کالیناک» معاون وی امروز (پنجشنبه) خبر داد که وضعیت «روبرت فیکو» پایدار ولی کماکان «بسیار خطیر» است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روز پس از تلاش برای ترور رئیس دولت اسلواکی، «رابرت کالیناک» معاون وی امروز (پنجشنبه) خبر داد که وضعیت «روبرت فیکو» پایدار ولی کماکان «بسیار خطیر» است.

خبرگزاری دانشجو

یک سازمان برجسته حقوق بشری با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها همه زیرساخت‌های ارتباطی غزه را عامدانه نابود می‌کنند از حمله عمدی و وحشیانه ارتش اسرائیل به ده‌ها غیرنظامی که برای دریافت سیگنال اینترنت در یک نقطه جمع شده بودند خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری دو اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی به سوی خانواده‌ای در تهرانپارس کرده بودند، خبرداد.

وب‌گاه عصر ایران

راستی با بیان اینکه در پی این اقدام اهالی محل و اعضای این خانواده دچار رعب و وحشت شدید شدند، گفت: شرارت این افراد تمامی نداشته و پس از تیراندازی در اقدام مجرمانه دیگری از موتورسیکلت پیاده شده و با قمه و شمشیر به سمت شهروندان در حال تردد حمله‌ور شدند که این امر باعث مجروح شدن چند تن از شهروندان در تهرانپارس شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری دو تن اراذل و اوباش مسلح که اقدام به تیراندازی به سوی اعضای یک خانواده درمحله تهرانپارس کرده بودند، خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از هندوانه های اهدایی در زندان اصفهان سه کیلو گرم مواد مخدر شیشه کشف شد از هندوانه های اهدایی در زندان اصفهان سه کیلو گرم مواد مخدر شیشه کشف شد به گزارش عرشه آنلاینفرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف 3 کیلوگرم شیشه در داخل 3 تن هندوانه اهدایی در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

از روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که از مرگ مرد جوانی که در مترو فدک هدف گلوله قرار گرفت که شایعات زیادی در این ماجرا منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

از روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که از مرگ مرد جوانی که در مترو فدک هدف گلوله قرار گرفت که شایعات زیادی در این ماجرا منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز سوءقصد انجام شده به جان نخست‌وزیر اسلواکی را محکوم کرد.