شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سردار حاج احمدرضا طاوسی با مرور خاطراتش از دفاع مقدس راز موفقیت در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی را حمایت و مشارکت مردم از جمهوری اسلامی می‌داند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره نقش فدراسیون ناشنوایان در بازی‌های آسیایی گفت: مسئولیت تمام مسابقات بزرگی که به صورت رویدادهای چند رشته‌ای برگزار می‌شود، به عهده استاندار و نقش اصلی فدراسیون نیز آماده‌سازی تیم‌ها است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر جانشین وقت اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از مصدوم شدن 11 نفر در پی ریزش سقف کاذب دو کلاس درس دانشکده اقتصاد دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده سرقت مسلحانه بزرگراه صدر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده سرقت مسلحانه بزرگراه صدر خبر داد و گفت: از جمله اتهامات موجود برای متهمان این پرونده، شرکت در محاربه از طریق بکارگیری سلاح سرد به منظور بردن مال مردم و ایجاد ناامنی در محیط است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو در تعقیب و گریز پلیسی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نوپو یگان‌های ویژه پاسداران فراجا گفت: با انجام اقدامات پلیسی محل اختفاء متهمان شناسایی شد و طی یک عملیات مشترک پلیسی تعدادی از اراذل و اوباش سابقه‌دار در جنوب تهران همراه با انواع مواد مخدر و سلاح که در مخفیگاه آنها بود، دستگیر شدند.

وب‌گاه ورزش سه

رنکینگ جدید تیراندازان ایرانی در رده‌بندی فدراسیون جهانی اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رنکینگ جدید تیراندازان ایرانی در رده‌بندی فدراسیون جهانی اعلام شد که بر این اساس هانیه رستمیان در تپانچه 25 متر بانوان در جایگاه دوم ایستاد.

خبرگزاری دانشجو

رنکینگ جدید تیراندازان ایرانی در رده‌بندی فدراسیون جهانی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

رنکینگ جدید تیراندازان ایرانی در رده‌بندی فدراسیون جهانی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید ابوالقاسم موسوی در خصوص دوره جدید آموزش محیط بانی اظهارکرد: محیط‌بانان به عنوان ماموران اجرایی محیط زیست، حسب وظایف، ماموریت‌ها و نحوه خدمتی در بین کارکنان دولت و حتی در قیاس با سایر ماموران یگان‌های حفاظت، ویژگی‌های منحصربه فرد و خاص دارند و به همین نسبت نیز می‌بایست از آموزش‌ها و مهارتها تخصصی و ویژه بهره‌مند شوند. ازاین رو با همکاری فرماندهی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در هشتمین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو هانیه رستمیان در دومین فینال تپانچه 25 متر زنان در رده ششم قرار گرفت. او در پایان مرحله مقدماتی در مجموع مرحله دقت و سرعت با 560 امتیاز در رده هفتم ایستاده و راهی فینال شده بود. پیش از این در روزهای قبل این مسابقات ماده تپانچه 25 متر زنان یکبار انجام شده بود که در پایان آن هانیه رستمیان به فینال رسید...

خبرگزاری خبرنگاران جوان