شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در هشتمین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو هانیه رستمیان در پایان دور مقدماتی تپانچه 25 متر زنان و در مجموع مرحله دقت و سرعت، با امتیاز 583 به عنوان نفر هفتم راهی فینال شد. گلنوش سبقت الهی نیز امتیاز 560 را ثبت کرد و در رده پنجاه و هفتم قرار گرفت. فینال تپانچه 25 متر زنان فردا (جمعه)، ساعت 10 صبح برگزار می‌شود. پیش از این در روز‌های قبل...

وب‌گاه مشرق نیوز

صلای امام (ره) در بسیاری از سال‌های برگزاری نمایشگاه کتاب میزبان این رویداد بوده و به همین واسطه معرف کتابدوستان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ششمین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو هانیه رستمیان در فینال تپانچه 25 متر زنان در رده پنجم قرار گرفت. او در پایان مرحله مقدماتی در مجموع مرحله دقت و سرعت با 586 امتیاز در رده پنجم ایستاده و راهی فینال شده بود. امروز در ادامه این مسابقات نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت مردان و زنان رقابت خواهند کرد. مسابقات تیراندازی جام جهانی از 13...

وب‌گاه عصر ایران

لحظه عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای علیه پلیس اسرائیل در شهر قدس و تیراندازی بی وقفه پلیس از فاصله نزدیک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که اقدام به تیراندازی به یک مرکز تجاری در تهران کرده بود، خبر داد. معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که اقدام به تیراندازی به یک مرکز تجاری در تهران کرده بود، خبر داد. سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چند روز پیش ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از تیراندازی راکب موتورسیکلتی...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که اقدام به تیراندازی به یک مرکز تجاری در تهران کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که اقدام به تیراندازی به یک مرکز تجاری در تهران کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از وقوع حادثه امنیتی در مرزهای مصر و سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه عصر ایران

چند روز پیش ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری با خبر شده و برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدند. با آغاز تحقیقات مشخص شد که متهم جزو اراذل و اوباش است و با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت این مرکز تجاری کرده و متواری شده است.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال افزایش سرقت به صورت زورگیری و موبایل‌قاپی در محدوده خیابان فرشته و محله الهیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 101 تجریش قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از وقوع عملیات جدید ضد صهیونیستی در کرانه باختری خبر می دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز - سه شنبه - از عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر در این عملیات خبر دادند.