دوشنبه 7 آبان 1403

تیری آنری:/ گواردیولا بی‌رحم‌ترین مربی‌ای است که داشتم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تیری آنری:/ گواردیولا بی‌رحم‌ترین مربی‌ای است که داشتم

تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، از پپ گواردیولا به عنوان بهترین و در عین حال بی‌رحم‌ترین مربی دوران فوتبالش یاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیری آنری دوران فوتبال پرافتخاری داشت و اسطوره باشگاه آرسنال است اما او در بارسلونا بود که به بزرگترین هدف باشگاهی یعنی فتح لیگ قهرمانان رسید. آنری بین سال های 2007 تا 2010 بازیکن بارسا بود و دو سال زیر نظر پپ گواردیولا کار کرد که به عقیده خودش بهترین مربی تاریخ فوتبال است. آنری با بارسا زیر نظر پپ در فصل 09-2008 برنده سه گانه شد و سپس با فتح سه جام دیگر، 6 گانه تاریخی را تکمیل کردند.

آنری در مصاحبه جدید خود و در پاسخ به سوالی در مورد توصیف گواردیولا گفت: «ببینید، من این را بارها گفته‌ام که پپ بهترین مربی‌ای است که داشته‌ام. شاید بهترین مربی تاریخ فوتبال ولی او در عین حال بسیار هم بی‌رحم بود. بی‌رحم ترین مربی‌ای که داشتم. یک مثال می زنم. با بارسلونا برای یک بازی بیرون خانه کیلومترها سفر می کردیم و یک ساعت قبل از بازی اعلام می کرد که نام من در فهرست نیست و روی نیمکت هم نباید باشم.»

آنری ادامه داد: « من در آن مقطع 33 ساله بودم و نمی توانستم با اینکه بازیکنی دیگر جای من به میدان برود کنار بیاید. اینکه من حتی نباید روی نیمکت باشم، عصبانی‌ترم می‌کرد. برای پپ ولی این چیزها اهمیت نداشت. او از تیمش برد می خواست و برای پیروزی به ترکیب موردنظرش اطمینان داشت. اینکه من را روی سکو می فرستاد به این دلیل بود که مطمئن بود بدون من هم تیم برنده می شود.»

تیری آنری:/ گواردیولا بی‌رحم‌ترین مربی‌ای است که داشتم 2
تیری آنری:/ گواردیولا بی‌رحم‌ترین مربی‌ای است که داشتم 3