دوشنبه 16 مهر 1403

تیم ووشو باشگاه زرین‌رود خدابنده به لیگ برتر کشور صعود کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تیم ووشو باشگاه زرین‌رود خدابنده به لیگ برتر کشور صعود کرد

زنجان - ایرنا - مدیر و سرپرست تیم ووشو باشگاه زرین رود خدابنده از توابع استان زنجان گفت: تیم ووشو باشگاه زرین رود این شهرستان، جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های ایران را کسب کرد.

سیروس خدابنده لو، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ورزشکاران این باشگاه که عملکرد خوب و بالا در مسابقات قهرمانی لیگ دسته یک کشور داشتند با نشان دادن توانمندی و شایستگی های خود در مصاف با حریفان، توانستند به این موفقیت دست یابند.

وی با بیان اینکه باشگاه زرین رود به عنوان نماینده ووشو استان زنجان در این پیکارها شرکت کرده بود، اظهار داشت: تیم ووشو زرین رود خدابنده در این مسابقات به مصاف تیم های کرمان، نور مازندران، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه رفت و توانمندی خود را به رخ کشید.

خدابنده لو با اشاره به اینکه رقابت های قهرمانی لیگ دسته یک باشگاه های ایران به صورت متمرکز در آکادمی ووشو ایران برگزار شد، افزود: تیم ووشو باشگاه زرین رود در آخرین دیدار خود در برابر تیم های نور مازندران و کرمان قرار گرفت و توانست با مازندران تساوی کند و کرمان را نیز مغلوب خود کند.

وی با بیان اینکه سعید خواجه‌وند به عنوان مدیر فنی، فریدون مرادی و محسن بابایی به عنوان مربیان ساندا و مهدی انامقی از ارومیه نیز به عنوان مربی تالو، ورزشکاران تیم ووشو باشگاه زرین خدابنده را هدایت و همراهی می کردند، تصریح کرد: در این پیکارها تیم ووشو باشگاه نور مازندران به مقام قهرمانی رسید و تیم زرین رود خدابنده نایب قهرمان شد و کرمانشاه نیز در مکان سوم جای گرفت.

خدابنده لو که به عنوان سرپرست تیم ووشو زرین رود را در این پیکارها همراهی می کرد، گفت: تیم ساندا زرین رود (نفرات اصلی و ذخیره) متشکل از حسین بیگدلی، مصطفی صبوری، محمد خوئینی، حسین محمدی، محمدعلی الله مرادی، میثم بیگدلو، علی برجی، مهدی صبوری، ابوالفضل بیگدلی، امیررضا بافکار، جهانبخش مالامیری، نیما اصغر نژاد، حامد کرمی، ارسالان احمدی و مهرداد رشیدی و تیم تالو نیز با ترکیب طرفن چابک، مصطفی ساداتی، رضا کاظمی، مسعود بینا، میرعلی مهدی، حسین شیخلو و سینا طاهریان، در این رقابت ها حضور داشتند.

وی تصریح کرد: این تیم روستایی از سوی مردم خیر زرین رود برای حضور در این پیکارها، حمایت مالی شدند و در زمان حاضر نیز 10 روستا در بخش بزینه رود این شهرستان دارای سکوی ووشو با حدود 400 ووشکار زن و مرد است که قریب 40 نفر آنان زن بوده و مابقی نیز مرد هستند.

خدابنده لو، سطح فنی و آمادگی ووشوکاران این شهرستان را بالا ارزیابی کرد و یادآور شد: فاطمه منفرد از سانداکاران روستایی این شهرستان پارسال در مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ووشو که در تبریز برگزار شد شرکت داشت هرچند مقام نیاورد اما راهیابی این ووشوکار، انگیزه را در دیگر ووشوکاران روستایی ارتقا داد و سال 96 نیز در مسابقات لیگ جوانان شرکت داشتیم.

*س_برچسب‌ها_س*