شنبه 14 مهر 1403

تیم کشتی زنجان بدون تمرینات آمادگی عازم مسابقات دور برگشت لیگ برتر شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تیم کشتی زنجان بدون تمرینات آمادگی عازم مسابقات دور برگشت لیگ برتر شد

زنجان - ایرنا - رییس هیات کشتی استان زنجان گفت: تیم زنجان به دلیل اعمال محدودیت‌های کرونایی، بدون تمرینات آمادگی، عازم رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر کشتی باشگاه‌های ایران شد.

عباس محمدی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم کشتی شهدای زنجان با ترکیب پنچ کشتی‌گیر بومی و 15 غیربومی در این رقابت ها حضور دارد، افزود: میثم حیدری (2 کشتی گیر) مهدی محمدی، محمدامین حسنیی و علیرضا عباسی، کشتی گیران بومی زنجان هستند که به ترتیب در اوزان 61، 80، 74، 79 و 92 کیلوگرم کشتی خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه مسابقات دور برگشت لیگ برتر کشتی باشگاه های ایران از امروز در سالن شهدای ابراهیم هادی در تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: نخستین دیدار تیم کشتی شهدای زنجان با تیم استقلال تهران خواهد بود که متاسفانه با اعمال محدودیت های کرونایی، کشتی گیران اعزامی زنجان اجازه تمرین نیافتند.

محمدی افزود: در مرحله رفت این رقابت ها که مهر ماه امسال برگزار شد تیم کشتی شهدای زنجان در قالب هشت کشتی‌گیر منتخب و شاخص، حضور پیدا کرد و در گروه الف این پیکارها به مصاف تیم های استقلال تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و فرش مشهد رفت.

وی یادآور شد: دور رفت این مسابقات طی روزهای پنجشنبه و جمعه /10 و 11 مهر ماه جاری / در 2 گروه سه تیمی در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و رسول نوروزی به عنوان سرپرست و محمدنادری، وحید درامی مقدم، منصور اسدی و فتح الله قزلباش به عنوان مربی، کشتی گیران زنجانی اعزامی به این رقابت ها را هدایت کردند.

محمدی اظهار داشت: تیم کشتی شهدا زنجان برای شرکت در این دوره از مسابقات لیگ برتر نیازمند حمایت مالی بود که متاسفانه هیچ حمایت از آن صورت نگرفت و تیم فقط با بضاعت هیات عازم این پیکارها شد و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در حد وسع و توان، کمک کرد.

تیم کشتی شهدا زنجان در مرحله دور رفت این سری از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور در مقابل تیم قدرتمند استقلال تهران خوب و توانمند ظاهر شد و هرچند نتیجه را هفت بر سه واگذار کرد اما نشان داد که حریف قدر و سرسختی برای تیم‌های شرکت کننده است.

تیم زنجان که با سه کشتی گیر بومی و پنج غیربومی در مسابقات دور رفت حضور داشت در مقابل تیم دانشگاه آزاد تهران هشت بر 2 تن به شکست داد اما تیم کشتی فرش مشهد را با نتیجه هشت بر 2 مجبور به پذیرش شکست کرد.

*س_برچسب‌ها_س*