شنبه 28 مهر 1403

ثبت قرارداد رسمی ستاره‌های جوان بارسلونا / یامال و کوبارسی رسما بازیکن تیم اول بارسا شدند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ثبت قرارداد رسمی ستاره‌های جوان بارسلونا / یامال و کوبارسی رسما بازیکن تیم اول بارسا شدند!

باشگاه بارسلونا نام لامین یامال و پائو کوبارسی را رسما به عنوان بازیکنان تیم اول باشگاه ثبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاید باورش سخت باشد که لامین یامال و پائو کوبارسی که فصل گذشته از مهم‌ترین ستاره‌های بارسلونا بودند نه به عنوان بازیکن تیم اول باشگاه بلکه به عنوان بازیکنان تیم جوانان در تیم ژاوی بازی می‌کردند.

بارسلونا امروز رسما نام یامال و کوبارسی را به عنوان بازیکنان تیم اول باشگاه ثبت کرد.

در اطلاعیه باشگاه که در سایت بارسا منتشر شد آمده است: "پائو کوبارسی و لامین یامال از این لحظه بازیکنان تیم اول باشگاه هستند. دو بازیکنی که تا حالا نام‌شان به ترتیب به عنوان بازیکن تیم جوانان و بازیکن تیم دوم ثبت شده بود. آنها از این لحظه رسما بازیکن تیم اول بارسا هستند".

لامین یامال که نامش رسما به عنوان بازیکن دوم بارسا ثبت شده بود اولین بازی خود برای تیم اول باشگاه را از اواخر فصل 23-2022 انجام داد. او در فصل گذشته درخششی خارق‌العاده داشت و برای بارسا 50 بازی انجام داد.

لامین 16 ساله سال گذشته قراردادی جدید با بارسا امضا کرد که تا 2026 اعتبار دارد. مشکل این بود که به دلیل دردسرهای بارسا با قوانین فرپلی مالی یامال مجبور بود به عنوان بازیکن تیم دوم ادامه بدهد ولی حالا این دردسرها برطرف شده و لامین از امروز بازیکن تیم اول باشگاه است.

کوبارسی برای اولین بار در ژانویه گذشته برای تیم اول بارسا بازی کرد و خیلی زود موفق شد به بازیکن فیکس تیم ژاوی تبدیل شود. این مدافع 17 ساله که قراردادش با تیم جوانان بارسا بود حالا مثل یامال رسما بازیکن تیم اول است.

ثبت قرارداد رسمی ستاره‌های جوان بارسلونا / یامال و کوبارسی رسما بازیکن تیم اول بارسا شدند! 2