شنبه 15 اردیبهشت 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از یک لیست انتخاباتی مربوط به انتخابات مجلس اول را میبینید که امضای آیت الله خامنه ای پای آن است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به نقش مردم در تحقق شعار سال خواهیم پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجودی که آیت الله بروجردی دین را از سیاست جدا نمی‌دانستند اما فتاوای مذهبی و موضع‌گیری‌های سیاسی ایشان در عصر پهلوی پسر موجب شد عده ای ایشان را مرجع تقلیدی محافظه کار و دسته ای دیگر مرجع تقلیدی فعال در حوزه سیاسی بدانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تکثر لیست‌های انتخاباتی در تهران سبب شد، سرنوشت بیشتر نمایندگان این شهر به انتخابات دور دوم گره بخورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز گفت: برخی دستگاه‌های وابسته به دولت نه تنها سودی به‌دست نمی‌آورند بلکه زیان‌ده هم هستند و از دولت کمک می‌خواهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز گفت: امور باید به دست مردم سپرده شود تا بازار رقابتی و دلالی از کشور زدوده شود و در این میان دولت باید صرفا به نقش نظارتی و حمایتی خود بپردازد.

وب‌گاه گسترش

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، مشارکت مردمی را یک راهکار موفق برای تقویت ارزش پول ملی دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ادوار مجلس گفت: برون رفت از رکود اقتصادی و تقویت ارزش پول ملی با مشارکت مردمی رقم می خورد و یکی از بسترهای تجلی مشارکت مردمی شرکت های دانش بنیان است، که با ورود دانش بنیان ها به عرصه تولید تحول عظیمی در این حوزه رقم خواهد خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: قالیباف به درد اجرا می‌خورد و رئیسی به درد اینکه در مجلس سخنرانی کند. شاید تدبیر این بوده که این دو نفر رئیس دو قوه مملکت شوند، در این شرایط قالیباف را اجرایی می‌گذاشتید و رییسی را اسپیکر، که بالاخره کار مناسب کنند.

وب‌گاه الف

خبرآنلاین نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طی سال‌های گذشته مردم برای حفظ ارزش پول سرمایه‌های خود را به طلا و ارز تبدیل کرده اند و راکد ماندن این سرمایه‌ها اتفاق خوبی نیست و باید با ایجاد تشویق و اعتماد در مردم، در صنعت نفت و گاز به کار گرفته شود و خوشبختانه صندوق توسعه ملی برای سرمایه گذاری در این حوزه مجوز کسب کرده و می‌تواند از طریق بازار سرمایه طلا و ارز مردم را در حوزه انرژی...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طی سال‌های گذشته مردم برای حفظ ارزش پول سرمایه‌های خود را به طلا و ارز تبدیل کرده اند و راکد ماندن این سرمایه‌ها اتفاق خوبی نیست و باید با ایجاد تشویق و اعتماد در مردم، در صنعت نفت و گاز به کار گرفته شود و خوشبختانه صندوق توسعه ملی برای سرمایه گذاری در این حوزه مجوز کسب کرده و می‌تواند از طریق بازار سرمایه طلا و ارز مردم را در حوزه انرژی به کار گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای نگهبان در روز 4 بهمن اعلام کرد که صلاحیت 138 نفر از داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تایید شده است. صلاحیت حسن روحانی و مصطفی پورمحمدی در این مرحله رد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شعار تعیین شده از سوی رهبر انقلاب بیانگر این است که باید به سمت مردمی کردن اقتصاد کشور گام برداریم.

وب‌گاه الف

رییس جمهور صاحبان اندیشه و استعدادها را سرمایه‌ای ارزشمند دانست و گفت: دولت همواره حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی و پشتیبان خود دانسته و بر استفاده از این ظرفیت تاکید دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابراهیم رئیسی گفت: بر اساس اقدامات صورت گرفته در دولت، خوشبختانه همه شاخصه‌های تورم کاهشی است به‌نحوی که تورم ماهانه در بهمن ماه به 1.2 درصد رسیده، تورم نقطه به نقطه از 55 درصد در فروردین امسال به 35 درصد کاهش یافته و تورم سالانه نیز کاهش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید ابراهیم رئیسی گفت: دولت همواره حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی، همراه و پشتیبان خود دانسته و بر استفاده از این ظرفیت تاکید دارد. خبرگزاری ایسنا: رئیسی گفت: دولت همواره حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی، همراه و پشتیبان خود دانسته و بر استفاده از این ظرفیت تاکید دارد. ادعای جدید رئیسی درباره تورم، نقدینگی و کسری بودجه