شنبه 15 اردیبهشت 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس قوه قضائیه در پیامی درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله امامی کاشانی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون رحلت فقیه عالیقدر و عالم مجاهد و پارسا آیت‌الله محمد امامی کاشانی رضوان‌الله‌علیه مایه‌ی تالم همه‌ی کسانی است که به مقام علمی و خدمات با ارزش ایشان به نظام اسلامی آگاه هستند. سوابق انقلابی و مبارزات...

وب‌گاه خبر آنلاین

جبهه پایداری برای کاستن از سهم شانا در افراد حاضر در لیست‌های انتخاباتی، دست به ائتلاف با شانا زد تا سه فهرست دیگر کارشان راحت‌تر شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج نهایی انتخابات خبرگان در خراسان رضوی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله محمد امامی کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن اسماعیلی و مصطفی پورمحمدی برای مجلس خبرگان رای نیاوردند محسن اسماعیلی و مصطفی پورمحمدی برای مجلس خبرگان رای نیاوردند پس از اعلام نتایج انتخابات خبرگان مشخص شد که محسن اسماعیلی و مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز نتوانسته اند، آرای لازم برای ورود به خبرگان را به دست آورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

میزان مشارکت مردم تهران پای صندوق‌های رأی در مقایسه با دوره قبل تغییر محسوسی نکرده است و در این دوره مشارکت تهرانی‌ها 24 درصد بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

از امروز 8 صبح رأی گیری برای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان آغاز شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جهانبخش خانجانی گفت: عدم مشارکت مردم و عدم تأثیرگذاری آنها سبب شده قدرت عاقله یا جمع با خردی که می‌توانند به دولت کمک کنند، دور باشند. وقتی شما مشاورین امین و افراد تأثیرگذار را نداشته باشید، طبیعی است که از دانش لازم برای مدیریت مشکلات کشور برخوردار نیستید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نیمی از افراد جامعه ما را زنان تشکیل می‌دهند و این قشر همواره برای اعتلای کشور و درخشش ایران زمین در حوزه‌های ملی و بین‌المللی تلاش وافری داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید مصطفی خمینی فرزند امام خمینی، در اول آبان 1356 به طرز مشکوکی در نجف اشرف درگذشت. این خبر برای طرفداران آیت الله خمینی بسیار دردناک بود زیرا سید مصطفی به عنوان فرزند یکی از مراجع عالیقدر، به همراه خانواده اش در تبعید به سر می برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن اسماعیلی، در ایام تبلیغات انتخاباتی مهمان «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین بود.

خبرگزاری تسنیم

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: تحولات چند دوره اخیر در مجلس و دولت سطح مطالبات را عمیق‌تر و دقیق‌تر کرده است. رسانه‌ها هم به عمیق تر کردن دانش نسل جدید کمک کرده‌اند. البته هنوز تا نقطه مطلوب در کلیت کشور فاصله داریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات مجلس ششم خبرگان در تهران در توئیتی نوشت: اگر در یک بخش از دستگاه رهبری مشکلی وجود دارد، خبرگان بررسی دقیق داشته باشد و از باب کمک برای رهبری توضیح بدهند

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله محسن قمی، کاندیدای انتخابات خبرگان ششم می گوید: بی توجهی به مجلس خبرگان یا این است که مشروعیت آن را زیر سوال ببریم و یا اینکه کارآمدی مجلس خبرگان را نادیده بگیریم و آن ظرفیتی که مجلس خبرگان دارد از آن استفاده نشود. هردو ضربه زدن به منافع ملی است.