شنبه 15 اردیبهشت 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: خوشبختانه همه شاخصه‌های تورم کاهشی است به‌نحوی که تورم ماهانه در بهمن ماه به 1.2 درصد رسیده، تورم نقطه به نقطه از 55 درصد در فروردین امسال به 35 درصد کاهش یافته و تورم سالانه نیز کاهش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور گفت: دولت همواره حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی، همراه و پشتیبان خود دانسته و بر استفاده از این ظرفیت تاکید دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیسی گفت: دولت همواره حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی، همراه و پشتیبان خود دانسته و بر استفاده از این ظرفیت تاکید دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: دولت همواره حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی، همراه و پشتیبان خود دانسته و بر استفاده از این ظرفیت تاکید دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمترین میزان حضور مردم در انتخابات به نام مجلس دوازدهم رقم خورده است، انتخاباتی که در آن 25.000.00 نفر؛ یعنی 41 درصد در سراسر کشور به پای صندوق رأی رفتند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل بنیاد ملی عفاف و حجاب با اشاره به استفاده برخی جریان‌های انقلابی از واژه‌های توهین‌آمیز برای مخاطب قرار دادن زن ایرانی گفت: این رفتار مغایر با مکتب شیعه و فرهنگ انقلاب و امام (ره) و رهبری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ماجرای عکس گرفتن طلبه (درستش طالب!) از بانویی در درمانگاه عترت و قرآن ماجرا شد! ماجرا جهات مختلفی دارد که نمی‌توان از کنارش گذشت. به هر حال در آستانه ماه مبارک رمضان و فروردین فرخنده، آن طالب بی‌تدبیر و به نظرم درس نخوانده و ناشایسته فضای جامعه را ملتهب و آلوده کرد.» عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت سیدمحمد خاتمی با نگارش یادداشتی در روزنامه اعتماد، به ماجرای درگیری یک روحانی و یک...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ارشاد دولت سیدمحمد خاتمی در یادداشتی نوشت: ملبس شدن به لباس روحانیت، بسیار آسان‌گیرانه شده است. بدیهی است اگر طلبه‌ای درست درس خوانده باشد، در مرحله سطح هم که باشد، می‌داند که نباید به خانم بدحجاب نگاه کند چه رسد به اینکه فیلم و عکس بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در یکی از آن معدود خطبه‌ها و در ایام نوروز مرحوم مهدوی‌کنی در انتقاد از سریال‌های نوروزی آن سال یک‌بار گفت: برنامه‌های مفید پخش کنید به جای این که هر شب یک زن سلیطه را بیاورید!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ماجرای عکس گرفتن طلبه از بانویی در درمانگاه عترت و قرآن ماجرا شد! در آستانه ماه مبارک رمضان و فروردین فرخنده، آن طلبه بی‌تدبیر و به نظرم درس نخوانده و ناشایسته فضای جامعه را ملتهب و آلوده کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی ادوار انتخاباتی مجلس حکایت از آن دارد که کمترین میزان مشارکت در انتخابات 1402 و بیشترین میزان مشارکت در انتخابات مجلس پنجم رقم خورده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جامعه روحانیت از پیش از انقلاب فعال بود اما برخی دنبال این هستند که روحانیون را پشت خود قرار دهند اما جایگاه روحانیون واسطه بین مردم و رهبری است.

خبرگزاری دانشجو

حجت‌الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجلس خبرنگار رهبری اظهار کرد: پیش بینی رهبر معظم انقلاب این است مجلس آینده ممکن است یک مجلس چالشی و تند باشد، بر همین اساس در جلسه با خبرگان فرمودند از هرگونه اختلاف باید پرهیز کرد و اجازه نداد که شیرینی انتخابات...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب موتلفه اسلام درباره جایگاه لیست «شورای وحدت» در نتایج انتخابات تهران، تصریح کرد: شورای وحدت تبلیغ لازم را نداشت. این شورا دنبال راه اندازی پارلمان استانی بود ولی پول نداشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

متاسفانه در کشور ما، واژه «مردم» بی‌محابا در ادبیات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و حتی نخبگان به کار گرفته می‌شود؛ بدون اینکه هیچ مستند علمی مبنی بر آنچه به مردم نسبت داده شده، بیان شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در هفته ای گه گذشت، تکلیف 88 کرسی مجلس ششم خبرگان رهبری مشخص شد که در نتیجه آن 48 نماینده فعلی به مجلس آینده راه یافتند، اما 40 منتخب باقی مانده جدید الورودهای صحن علنی ششمین دوره خبرگان خواهند بود.