شنبه 15 اردیبهشت 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه الف

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه به فضل خدا انتخابات در فضایی گرم برگزار شد، تاکید کرد: دشمنان القاء می‌کردند که حضور حداکثری 10 الی 25 درصد است، اما به کوری چشم آنها مردم آمدند و با رای 41 درصدی، مشتی محکم به دهان آنها زدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه به فضل خدا انتخابات در فضایی گرم برگزار شد و مردم آمدند و با رای 41 درصدی، مشتی محکم به دهان دشمنان زدند، تصریح کرد: حضور مردم یک پیام به مسئولان دارد و آن این که «ما آمدیم و تحت تاثیر بوق‌های دشمن قرار نگرفتیم، اما حق ما این است که جلوی گرانی‌های افشار گسیخته را بگیرید»؛ مردم وفادارند و وفاداری خود را نشان دادند. باید بر قیمت‌ها نظارتی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب نماز جمعه تهران اظهار داشت: در این چند ماه منتهی به انتخابات بمباران تبلیغاتی بود اما با این بمباران تبلیغاتی این میزان مشارکت قابل قبول است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت الله خاتمی گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی با توجه به شرایط امروز کشور جهاد و بیعت با امام و شهدا بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

از مدت‌ها پیش برخی معتقد بودند که سیدابراهیم رئیسی که از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی و در یک رقابت ساده و ممکن پیروز انتخابات در آن استان شد، رئیس آینده خبرگان رهبری خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان به مناسبت درگذشت آیت‌الله امام کاشانی گزارشی از زندگی وی را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت‌الله محمد امامی کاشانی که همگان وی را به خطبه‌های دلنشین نماز‌های جمعه و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، می‌شناسند، روز 12 اسفند 1402 دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس گپ و گفت رئیس دولت دوازدهم و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: آیت الله امامی کاشانی خدمات شایسته‌ای را به نظام جمهوری اسلامی ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در پی درگذشت ناگهانی دکتر عبدالصالح جعفری از فعالان ادوار جریان دانشجویی، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است: بسمه تعالی درگذشت فقیه و عالم گرانقدر مرحوم آیت‌الله امامی کاشانی رضوان الله تعالی علیه را به خانواده محترم و شاگردان وعلاقه‌مندان ایشان...

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفندماه 1402 با هر کیفیتی دست‌کم در دور نخست سپری شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول رئیس‌جمهور، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی در درگذشت آیت الله محمد امامی کاشانی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت عالم مبارز و معلم اخلاق آیت‌الله امامی کاشانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله محمد امامی کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران چشم از جهان فروبست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله امامی کاشانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی درگذشت آیت الله امامی کاشانی، حسن روحانی با انتشار پیامی تسلیت گفت.