دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، ساعتی پیش به علت سکته در بیمارستان امام حسین (ع) تهران دعوت حق را لبیک گفت.

وب‌گاه الف

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ساعتی پیش به علت سکته دعوت حق را لبیک گفت.

وب‌گاه عصر ایران

برای بازسازی «اعتماد ملی و امید به آینده»، افزایش پای‌بندی مردم به ارزش‌های نظام سیاسی، مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات و اعتماد مردم به تصمیم های ملی و سیاسی راهی جز توجه به این چهار عامل وجود ندارد: بهبود وضعیت معیشتی، برخورد با فساد اداری، تقویت نهادهای مدنی، حمایت از استقلال حرفه‌ای رسانه ها، نهادینه سازی تحزب و شفافیت فعالیت‌های سیاسی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کوهکن گفت: از پوسته مرید پروری و روسای قبلی باید خارج شویم. حتی اگر احمدی نژاد و روحانی را محاکمه کردند، برای متنبه شدن دیگران است که آنان دیگر راه روسای جمهور پیشین را نروند.

وب‌گاه فرارو

حتی اصولگرایان هم نسبت به عملکرد صد روزه ابراهیم رئیسی انتقاد دارند. اگر واکسیناسیون کرونا و سفرهای استانی به عنوان دستاورد رئیسی ارزیابی می‌شود، وضعیت نامناسب معیشتی و انتصابات بحث‌برانگیز نیز به عنوان نقطه ضعف عملکردی او مطرح می‌گردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اظهارات آقای باقری کنی نیز موید همین تعدیل در ادبیات بود، ازجمله سخن به ظاهر تند وی مبنی بر اینکه «ما مذاکره هسته‌ای نداریم زیرا موضوع هسته‌ای در سال 1394 در قالب توافقی که بین ایران و 1+5 شکل گرفت، به‌طور کامل حاصل شد.» این سخن و تاکید وی بر اینکه «موضوع اصلی ما در این مذاکرات پیامدهای ناشی از خروج ایالات متحده امریکا از برجام» خواهد بود، سخنی درست و کلیدی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: هفته گذشته شاهد تعدیلی در ادبیات مقامات دولت سیزدهم در مورد برجام بودیم. اینکه این ادبیات جدید منعکس‌کننده تحولی جدی و راهبردی است یا جنبه تاکتیکی دارد، سوالی است که برای پاسخ به آن باید قدری شکیبا باشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های زنجیره‌ای وابسته به ائتلاف اشرافی حاکم بر دولت سابق، بازی تکرار پرحجم یک دروغ و جنجال گسترده برای واقعیت جا زدن آن را در پیش گرفته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام حسین ابراهیمی از اعضای جامعه روحانیت مبارز بر این باور است که انتخاب سخنگو لازم است منتهی باید فرصت دهیم و این هم مثل همه انتصاباتی که باقی مانده، هنوز انجام نشده است و قطعا انجام خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد مهاجری فعال رسانه ای اصولگرا نظر جالبی در مورد یکدستی نهادهای تصمیم‌گیر در ایران ارائه می‌کند، او می‌گوید یکدستی حضور اصولگراها در بخش‌های مختلف در نهایت به ضد خودش بدل خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعال سیاسی اصولگرا گفت: من معتقدم قوم و خویش هیچ مشکلی ندارد. پیامبر گرامی اسلام اولین کسی را که فرمود علی (ع) وزیر من است، امیر المؤمنین بود که از خویشان ایشان بود و در خانواده شان بزرگ شده بود

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام حسین ابراهیمی از اعضای جامعه روحانیت مبارز بر این باور است که اصولگرایان بر اساس احتیاط، فکر کردند شاید آقای احمدی نژاد با تذکر متوجه شود اما متاسفانه تذکرات اثر نگذاشت در مورد ابراهیم رییسی نمی دانیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وب‌گاه الف

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: در حال حاضر اختلاف و تردید افکنی و القاء شبهه، سمی برای دولت جهت حضور در مذاکرات است و قوانین مجلس نیز بر همین محور باید تتظیم شود.

وب‌گاه عصر ایران

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: در حال حاضر اختلاف و تردید افکنی و القاء شبهه، سمی برای دولت جهت حضور در مذاکرات است و قوانین مجلس نیز بر همین محور باید تتظیم شود.