دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایسنا

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: در حال حاضر اختلاف و تردید افکنی و القاء شبهه، سمی برای دولت جهت حضور در مذاکرات است و قوانین مجلس نیز بر همین محور باید تتظیم شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت سیزدهم که سرعت انتصابات و تغییراتش بالا بوده برای انتصابات فامیلی زیر ذره‌بین قرار گرفته تا آن جا که نه تنها منتقدان بلکه برخی همراهان سیاسی آنها نیز زبان به مخالفت و سرزنش این اقدام گشودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پورمحمدی گفت: هنوز سه ماه نشده که دولت سیزدهم زمام امور را در دست گرفته است، ولی از همان روز اول انتقادها به دولت شروع شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پورمحمدی گفت: هنوز سه ماه نشده که دولت سیزدهم زمام امور را در دست گرفته است، ولی از همان روز اول انتقاد‌ها به دولت شروع شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حال حاضر که باز اصولگرایان و البته طیف‌های تندروتر این جریان سیاسی در مجلس یازدهم اکثریت کرسی‌ها را در اختیار گرفته، آنان پیرو همان مسیری که ظاهرا از دوره هشتم و به ناگزیر آغاز کردند، همچنان از استفاده از تعبیر «اصولگرا» در عنوان فراکسیون متبوع‌شان حذر کرده و مشابه دوره هشتم، فراکسیون خود را فراکسیون «نیروهای انقلاب اسلامی» معرفی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: هر کس با هر نگاه و خاستگاه سیاسی و جناحی اگر به فکر ملت است باید از این دولت حمایت کند. اختلاف جزئی و نقدها و اشکالاتی که وجود دارد را منتقل کنیم ولی به نیت موفقیت دولت.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: فعال سیاسی اصولگرا می گوید:«اگر دولت آقای رئیسی به هر دلیلی شکست بخورد و اصلاح طلبان از این فرایند به نفع خودشان استفاده کنند برای جریان اصولگرایی یک فاجعه است اما نمی دانم چرا آقای رئیسی اصرار دارد در زمینی بازی کند که برنده آن ممکن است خودش و اصولگرایان برای 4 سال آینده نباشند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعال سیاسی اصولگرا می گوید:« اگر دولت آقای رئیسی به هر دلیلی شکست بخورد و اصلاح طلبان از این فرایند به نفع خودشان استفاده کنند برای جریان اصولگرایی یک فاجعه است اما نمی دانم چرا آقای رئیسی اصرار دارد در زمینی بازی کند که برنده آن ممکن است خودش و اصولگرایان برای 4 سال آینده نباشند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق در گزارشی نوشت: به نظر می‌رسد این روزها دانشگاه آخرین سنگر سیاست‌مدارانی است که دیگر در قدرت رسمی جایگاهی ندارند و متعاقب یکدست‌شدن قوا به حاشیه رانده شده‌اند؛ افرادی که اتفاقا در دوران خود منشأ اثر بوده‌اند و حالا دیگر یا رد صلاحیت می‌شوند یا تهدید به دادگاهی‌شدن و آنها در این شرایط می‌کوشند تا با حضور در دانشگاه نشان دهند که سیاست آخر دنیا نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به نظر می‌رسد این روزها دانشگاه آخرین سنگر سیاست‌مدارانی است که دیگر در قدرت رسمی جایگاهی ندارند.

خبرگزاری تسنیم

امروز سالروز درگذشت حجت‌الاسلام شجونی مبارز انقلابی است که در دوران رژیم پهلوی 25 بار به زندان افتاد و در دوران پس از انقلاب نیز به دلیل مواضعی که علیه فتنه و انحراف داشت، مورد خشم برخی گروه‌های سیاسی قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

افزایش 90 درصدی پرداخت زکات در یک استان نشانه چیست!؟ خبری که مدعیان شل‌دینی مردم و بی‌اعتمادی به حاکمیت باید بخوانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعدادی از مدیران رسانه‌ها و مطبوعات جریان اصلاحات چهارشنبه‌ی هفته گذشته با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، دیدار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجید انصاری گفت: وقتی ما فردا بحث FATF داریم 100 تا 200 تا پیامک به تمام اعضای مجمع می رسد که می گوید به خون شهدا خیانت نکنید؛ بعضی ها هم تهدید می کنند که مثلا ممکن است در خیابان حساب شما را برسیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: نشست «خوانش امروزین از منشور برادری» با همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)، اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران و مدرسه راهبری علم و عمل، همزمان با سالروز صدور این منشور در حسینیه جماران برگزار شد.