دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری تسنیم

جامعه روحانیت مبارز با صدور اطلاعیه‌ای درباره برخی اظهارنظرات نسبت به مواضع اخیر آیت‌الله صافی گلپایگانی واکنس نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

به همه مراجع اهانت شده و برای ما بسیار سخت و دردآور است که در نظام جمهوری اسلامی که به برکت نهاد مرجعیت به وجود آمده شاهد چنین رفتاری باشیم.

وب‌گاه الف

جامعه روحانیت مبارز با انتشار بیانیه‌ای نسبت به انتشار مطلبی علیه آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم تهران در مجلس دهم به حمله تندروها به یک مرجع تقلید واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

آنچه این روزها و در برخی اظهارات و نوشته‌های منتشره درباره عالمان و بزرگان دینی و متخصصان فرهیخته و مؤمن می‌بینیم، خطری است که در ادوار تاریخی نیز با آن روبه‌رو بوده‌ایم و پیامدهای ناگوار آن را فراوان دیده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه روحانیت مبارز نسبت به برخی حواشی ایجاد شده در یکی از رسانه ها برای یکی از حضرات آیات‌عظام واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

جامعه روحانیت مبارز بیان داشت: آنچه این روزها و در برخی اظهارات و نوشته‌های منتشره درباره عالمان و بزرگان دینی و متخصصان فرهیخته و مؤمن می‌بینیم، خطری است که در ادوار تاریخی نیز با آن روبه‌رو بوده‌ایم و پیامدهای ناگوار آن را فراوان دیده‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همه شاخص ها و آمارهای حتی رسمی را در همه حوزه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... ببنید؛ کشور را دارد از دست می رود و مردم روز به روز غمگین تر و ناامیدتر و فرتوت تر می شوند آن وقت یک عده به اسم انقلابیگری و اصولگرایی و ارزشگرایی، دارند عرصه را تنگ تر می کنند و نمک بر زخم مردم می پاشند.

خبرگزاری میزان

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای پیرامون انتشار مطالب موهن به ساحت والای مرجعیت تاکید کرد: آنچه این روز‌ها و در برخی اظهارات و نوشته‌های منتشره درباره عالمان و بزرگان دینی و متخصصان فرهیخته و مؤمن می‌بینیم، خطری است که در ادوار تاریخی نیز با آن روبه‌رو بوده‌ایم و پیامد‌های ناگوار آن را فراوان دیده‌ایم.

خبرگزاری ایسنا

جامعه روحانیت مبارز با انتشار بیانیه‌ای نسبت به انتشار مطلبی علیه آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: جامعه روحانیت مبارز یکی از قدیمی ترین تشکل های اصولگرایان با انتشار اطلاعیه‌ای به رفتار اخیر یک سایت نزدیک به جبهه پایداری نسبت به سخنان آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (دام عزه) واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای نسبت به برخی اظهار نظرها پیرامون سخنان آیت‌الله صافی گلپایگانی واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جامعه روحانیت مبارز با انتشار اطلاعیه‌ای به رفتار اخیر یک سایت نزدیک به جبهه پایداری نسبت به سخنان آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (دام عزه) واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

فردای آن مناظره کذایی حاج‌آقا به احمدی‌نژاد گفتند: بد کردی ولی من مجبورم میان بد و بدتر از شما حمایت کنم چون موسوی را می‌شناسم و می‌دانم رفتارش با آقا چه رفتاری بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان استکباری برای براندازی اساس اسلام، نام پیامبر (ص) و سنت و تمدن اسلامی تلاش می‌کند لذا باید در مقابله با آن سفره جاهلیت قرن را برچینیم و در این راه با همه وجود فداکاری کنیم.