دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: نشست «خوانش امروزین از منشور برادری» با همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)، اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران و مدرسه راهبری علم و عمل، سه شنبه گذشته همزمان با سالروز صدور این منشور در حسینیه جماران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز به تشریح نشست اخیر این جامعه که با حضور آیت الله رئیسی برگزار شد، پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز به تشریح نشست اخیر این جامعه که با حضور آیت الله رئیسی برگزار شد، پرداخت.

وب‌گاه تابناک

ابراهیمی تاکید کرد: مشکلات ما بخاطر این نیست که با آمریکا مبارزه کردیم بلکه ما مردم را نجات دادیم. مردم و رهبری تلاش کردند و کشور را از شر آمریکایی‌ها نجات دادند، اما حالا که منافع دشمن به خطر افتاده است با ما دشمنی می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز به تشریح نشست اخیر این جامعه که با حضور آیت الله رئیسی برگزار شد، پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: تورم، معیشت، اقتصاد و سیاست در دولت سابق به کدخدا وابسته بود و تا به حال ما را در هوا نگه داشتند و هیچ نتیجه ای از آن ندیدیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خطیب نماز جمعه تهران گفت: ما یک تصمیم آشکار گرفتیم و آن مذاکره‌ای است که لغو همه تحریم‌های هسته‌ای، حقوق بشری و سایر تحریم‌ها باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، پانزدهمین قسمت از فصل شانزدهم برنامه زاویه، به موضوع «امتناع دولت رفاه در ایران» اختصاص داشت. در این قسمت علی سرزعیم عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و محمد نعمتی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) درباره «امکان دولت رفاه» گفتگو کردند. علی سرزعیم در ابتدای برنامه گفت: مهمترین شکافی که پس از انقلاب میان نیروهای سیاسی ایجاد شد و تعیین کننده بود، نه موضوع...

خبرگزاری مهر

محمد نعمتی در برنامه زاویه گفت: ما در 150 سال گذشته حیات رانتی در کشور داشته ایم و خبری از تولید نبود. یعنی عملا ما چیزی به نام دوگانه دولت_بازار نداریم.

خبرگزاری مهر

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: تورم، معیشت، اقتصاد و سیاست در دولت سابق به کدخدا وابسته بود و تا به حال ما را در هوا نگه داشتند و هیچ نتیجه ای از آن ندیدیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون رئیس جمهور با بیان این که درهای سرمایه گذاری در ایران به روی همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی باز است، افزود: جذب سرمایه های اقتصای و انسانی ایران اسلامی که در خارج از کشور مقیم هستند از دیگر برنامه های دولت سیزدهم است.

خبرگزاری ایسنا

معاون رئیس جمهور با بیان این که درهای سرمایه گذاری در ایران به روی همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی باز است، افزود: جذب سرمایه های اقتصای و انسانی ایران اسلامی که در خارج از کشور مقیم هستند از دیگر برنامه های دولت سیزدهم است.

خبرگزاری مهر

رجبی دوانی گفت: شهید باهنر با توجه به شور باطنی و روحی خود آموزش و پرورش و کار با میلیونها کودک و نوجوان محصل را فضایی ایده آل برای رساندن پیام انقلاب دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

غلامرضا مصباحی مقدم از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: به آقای رییسی توصیه می کنم از انتصاب‌های حاشیه دار در دولت پرهیز کنند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.