دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری میزان

برنامه «دست خط» شبکه پنج سیما، این هفته جمعه 28 آبان ماه ساعت 16 به مناسبت رحلت عالم فقید آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری میزان

فرمانده کل سپاه پاسداران اسلامی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله مجتهدشبستری گفت: این شخصیت ارجمند و تاثیرگذار خدمات ارزشمند، ماندگار و الهام‌بخشی را در میدان‌های ترویج ارزش‌ها و شعائر اسلامی وخدمت به ملت عظیم الشان ایران به ودیعه نهاده است که راهگشای نسل جوان و انقلابی در راستای تمدن‌سازی نوین اسلامی خواهد بود.

خبرگزاری مهر

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله شبستری را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانا

عضو مجلس خبرگان گفت: گفتم اگر فقط سه ماه تابستان باشد اشکالی ندارد من قبول می‌کنم که به آنجا بروم به شرطی که در برگه ی حکم نیز "امام جمعه موقت" را ذکر کنید. من پنجشنبه خودم را به تبریز رساندم و جمعه نماز را اقامه کردیم با خیال اینکه با پایان سه ماه تابستان ماموریت من نیز به پایان می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله محسن مجتهد شبستری چه در دوران قبل از پیروزی انقلاب و چه بعد از پیروزی انقلاب، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داد، ایشان در کنار شهیدان مطهری، مفتح و شهید بهشتی، تشکلی به نام جامعه روحانیت مبارز را تاسیس کردند که تا زمان فوتش حضور فعالی داشت.

خبرگزاری میزان

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله مجتهدشبستری گفت: اندیشه انقلابی و جهادی آن عالم وارسته منشأ خدمات و برکات بسیاری در عرصه‌های مختلف جامعه اسلامی را به همراه داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دفتر آیت‌الله مجتهد شبستری جزئیات برگزاری مراسم تشییع پیکر آن مرحوم را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پیام روحانی آمده: رحلت عالم پارسا حضرت آیت الله محسن مجتهد شبستری،، موجب تاثر و اندوه فراوان شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسوولان و شخصیت‌های لشکری و کشوری و نهادهای مختلف در پی درگذشت آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام‌هایی با اشاره به خدمات ارزنده این عالم ربانی، درگذشت وی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: سوابق انقلابی و مبارزات پیوسته و شجاعانه آیت‌الله مجتهدشبستری در دوران طاغوت و نظام ستمشاهی در کنار حضور دائمی در مقاطع مختلف تاریخ پس از پیروزی انقلاب، شخصیتی جامع و اثرگذار از این عالم جلیل‌القدر پدید آورده بود.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضائیه با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا

رئیس قوه قضائیه با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.