دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: فعال سیاسی اصولگرا گفت: احمدی نژاد تابع امام و ولایت نبوده است. او بدترین رئیس جمهور و حتی از بنی صدر هم بدتر بوده است. حتی مقام معظم رهبری به ایشان بخاطر دوستانشان، اخطار کتبی می دهند. این رفتارها خبر از یک توطئه ای از داخل و بیرون حکایت می کند و خدا رحم کرد که این توطئه برملا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعال سیاسی اصولگرا گفت: احمدی نژاد تابع امام و ولایت نبوده است. او بدترین رئیس جمهور و حتی از بنی صدر هم بدتر بوده است. حتی مقام معظم رهبری به ایشان بخاطر دوستانشان، اخطار کتبی می دهند. این رفتارها خبر از یک توطئه ای از داخل و بیرون حکایت می کند و خدا رحم کرد که این توطئه برملا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در دل تشیع جریان‌های مختلفی وجود دارند. عده‌ای که از اساس معتقدند در عالم مفهوم «دشمن» وجود ندارد و کشورهای امروز چیزی بیشتر از «رقیب» هم نیستند. این‌ها با کت و شلوار و دکمه سردست در سایه امنیت جمهوری اسلامی عمدتا مشغول کسب و کار اقتصادی خود هستند و منتفع‌ترین قشر از بیماری‌های اقتصادی و نابرابری‌های اجتماعی‌اند و البته همیشه هم طلبکار!

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: شهید آیت‌الله دکتر بهشتی، آیت‌الله خامنه‌ای و دیگر بزرگان مؤسس حزب جمهوری اسلامی در اولین انتخابات ریاست‌جمهوری، جلال‌الدین فارسی را به عنوان نامزد حزب برای ریاست جمهوری معرفی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: ابراهیمی گفت که بنده نماینده دوره دوم مجلس شورای اسلامی بودم. در آن دوره آقای هاشمی رئیس مجلس بود. ایشان آن زمان مواضع بسیار خوبی داشت که مورد تأیید جریان انقلابی و حضرت امام بود. در موضوع انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری انقلاب نیز واقعیت امر این است که آقای هاشمی سنگ‌تمام گذاشت و کاری کرد که غیر از آقای هاشمی نمی‌توانست انجام دهد. آقای هاشمی واقعا ارادتمند به رهبر انقلاب...

خبرگزاری میزان

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه حضور رئیس‌جمهور در بین مردم حرکتی تأثیرگذار و پراهمیت است، گفت: امیدواریم سفرهای استانی رئیس‌جمهور، اقدام مؤثری در رفع معضلات مردم مانند معیشت، کنترل قیمت کالاهای اساسی، رفاه جامعه و تقویت بنیه‌های اقتدار جمهوری اسلامی باشد.

خبرگزاری تسنیم

هفت سال از درگذشت فقیهی که تا سن هشتاد و سه سالگی در حال مجاهدت علمی و سیاسی بود، می‌گذرد. در گزارش زیر به واکاوی مهمترین اقدامات تاریخی آیت‌الله مهدوی‌کنی پرداخته‌ایم که در پیروزی انقلاب و تثبیت نظام جمهوری اسلامی بسیار موثر بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ابراهیمی گفت: بنده نماینده دوره دوم مجلس شورای اسلامی بودم. در آن دوره آقای هاشمی رئیس مجلس بود. ایشان آن زمان مواضع بسیار خوبی داشت که مورد تأیید جریان انقلابی و حضرت امام بود. در موضوع انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری انقلاب نیز واقعیت امر این است که آقای هاشمی سنگ‌تمام گذاشت و کاری کرد که غیر از آقای هاشمی نمی‌توانست انجام دهد. آقای هاشمی واقعا ارادتمند به رهبر انقلاب بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی به شرح دیدگاه‌ها و رویکردهای سیاسی مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم به شرح دیدگاه‌ها و رویکردهای سیاسی مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اکرمی گفت: نزدیک به 10 نفر در این جلسه مطالب خود را مطرح و برخی هم به دلیل محدودیت زمان پیشنهادات و نظرات خود را به شکل نوشته ارائه کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز؛ تورم، اشتغال، کنترل قیمت‌ها و مقابله با ویروس کرونا را موضوعات مطرح شده در دیدار اعضای جامعه روحانیت با رییس‌جمهوری عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدعلی موحدی‌کرمانی و جمعی از اعضای جامعه روحانیت مبارز هم در سخنان جداگانه‌ای روحیه رئیسی را «انقلابی و مردمی» معرفی کردند و اطمینان دادند که از دولت حمایت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز؛ تورم، اشتغال، کنترل قیمت‌ها و مقابله با ویروس کرونا را موضوعات مطرح شده در دیدار اعضای جامعه روحانیت با رییس‌جمهوری عنوان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: ابراهیم رییسی برای دومین‌بار در این حدود 70 روزی که در قامت رییس‌جمهوری روبه‌روی مرتضی حیدری، مجری صداوسیمای جمهوری اسلامی نشست تا از طریق آنتن زنده شبکه اول سیما با ایرانیان سخن بگوید.