دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: از بعد خارجی خیلی تلاش شد تا با تحریم افکنی، ایجاد یأس و تردید در بین مردم، مشارکت مردم کاهش یابد که نباید از بررسی ابعاد این مسئله غافل بود.

خبرگزاری دانا

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: رویکرد آقای رئیسی نسبت به اقتصاد و معیشت مردم، مثبتی است و زمانی که در سمت ریاست قوه قضائیه قرار داشت، حدود دو هزار کارخانه غیرفعال را فعال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر عالی جامعه روحانیت گفت: قانون انتخابات موجود نمی‌تواند موجب ارتقای فضای سیاسی عمومی شود و این رهاشدگی در فرآیندها و سازوکارهای انتخاباتی هزینه فعالیت سیاسی را بسیار بالا می‌برد و هیچ گونه انسجام و پیوستگی هم ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

من گفتم یک سنتی داخل کشور است که درباره برخی سفرا مانند برخی وزرا با مقام معظم رهبری هماهنگ شود؛ از جمله سفیر ما در سوریه، نیویورک و...؛ باز مصر شدند که این امر اتفاق بیفتد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه کشورمان عصر جمعه (4 تیرماه) با حضور در برنامه دستخط شبکه پنجم سیما، به سوالات مجری برنامه در حوزه‌های مختلف سیاست داخلی و خارجی و انتخابات اخیر پاسخ داد. متن کامل گفتگوی این برنامه به شرح زیر است: «این اولین برنامه ما بعد از انتخابات پرشور ریاست جمهوری است. به شما ملت شریف و عزیز ایران خداقوت می‌گوییم که به رغم همه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و عضو شورای وحدت گفت: میان ما و شورای ائتلاف هیچ‌گونه اختلاف مبنایی وجود ندارد بلکه اختلاف در روش‌ها و رویکردها و نوع نگاه به مسائل سیاسی و اجتماعی است.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و عضو شورای وحدت گفت: میان ما و شورای ائتلاف هیچ‌گونه اختلاف مبنایی وجود ندارد بلکه اختلاف در روش‌ها و رویکردها و نوع نگاه به مسائل سیاسی و اجتماعی است.

خبرگزاری ایسنا

وزیراسبق امور خارجه در یک برنامه تلویزیونی ناگفته هایی درباره اصرار احمدی‌نژاد برای عزل ظریف بیان کرد.

وب‌گاه الف

وزیر اسبق امور خارجه گفت: دولت در برگزاری انتخابات 1400 نمره قبولی نگرفت؛ در کنار انبوه زحمت‌کشان وزارت کشور و شورای نگهبان، عوامل اجرایی، عوامل نظارتی و غیره، اما کسانی خواستند یک نوع همراهی و همزبانی با کسانی کنند که به دنبال کاهش آراء مردم در این انتخابات بودند.

خبرگزاری مهر

وزیر پیشین امورخارجه کشورمان لو رفتن فایل صوتی ظریف را کاملا حساب شده دانست و گفت: آقای ظریف در این فایل صوتی تئوری غلط و و حرفی را بیان کرد که آمریکایی‌ها دنبال آن بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه و سخنگوی شورای وحدت در برنامه تلویزیونی دستخط حضور پیدا کرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و عضو شورای وحدت گفت: میان ما و شورای ائتلاف هیچ‌گونه اختلاف مبنایی وجود ندارد بلکه اختلاف در روش‌ها و رویکردها و نوع نگاه به مسائل سیاسی و اجتماعی است.

خبرگزاری میزان

عضو جامعه روحانیت مبارز بابیان اینکه مردم با حضور با بصیرت و پرشور خود پای صندوق‌های رأی، دشمنان را مأیوس و مأیوس‌تر کردند، گفت: مردم بار دیگر، اعتماد خود را به اصل نظام، انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه است.

وب‌گاه الف

شورای وحدت اصولگرایان با انتشار بیانیه‌ای مواضع خود درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا

شورای وحدت اصولگرایان با انتشار بیانیه‌ای مواضع خود درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.