دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه الف

مهمانان برنامه مجری با تشریح دلایل پیروزی حسن روحانی در دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری گفتند: رأی آوردن آقای روحانی در دوره اول غیرقابل باور بود و ایشان حتی گزینه قطعی جبهه اطلاحات هم نبود ولی با حمایتی که آقای هاشمی از وی کرد، موفق به کسب آراء مردم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدحسین نقوی حسینی از نمایندگان پیشین مجلس و سیدمحمود علیزاده طباطبایی از اساتید دانشگاه و عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری شب گذشته در برنامه مجری در خصوص یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران به گپ و گفت پرداختند. در این برنامه که اجرای آن بر عهده حمیدرضا آصفی، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه...

خبرگزاری ایسنا

نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی در رابطه با حضور زنان در انتخابات شورای شهر گفت: بانوان از لحاظ زاویه دیدی که به مسائل مختلف دارند نگاه جزئی نگر بیشتری نسبت به آقایان دارند و ظرافت و زیبایی نگری بانوان در مدیریت شهری تاثیر گذارتر است.

وب‌گاه الف

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: من بیشترین رقابت را بین آقای رییسی و همتی می بینم ولی احتمال می دهم آقای رضایی تا پایان رقابت ها در صحنه باشد ولی بقیه به نظر من انصراف می دهند و کنار می کشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: اینکه آقای رئیسی مبارزه با فساد را از درون قوه قضاییه آغاز کرد نشان دهنده این است که ایشان در این حوزه هیچ ملاحظه و خط قرمزی ندارد.

خبرگزاری تسنیم

غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: اینکه آقای رئیسی مبارزه با فساد را از درون قوه قضاییه آغاز کرد نشان دهنده این است که ایشان در این حوزه هیچ ملاحظه و خط قرمزی ندارد.

خبرگزاری دانا

مشکل فیلمنامه یک درد آشنا و همیشگی در سینما و تلویزیون ما بوده درحالیکه ادبیات ما غنی و سرشار از کتاب‌هایی است که می‌تواند منبع مهمی برای اقتباس از آنها باشد؛ اقتباسی که سال‌هاست در سینمای جهان شالوده هنر هفتم شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: من بیشترین رقابت را بین آقای رییسی و همتی می بینم ولی احتمال می دهم آقای رضایی تا پایان رقابت ها در صحنه باشد ولی بقیه به نظر من انصراف می دهند و کنار می کشند.

خبرگزاری مهر

نامزد انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری گفت: طراحی هندسه حکمرانی با یک نگاه راهبردی برون ساختاری خرد، باید در یک مجموعه اتفاق بیفتد که می‌تواند مجلس خبرگان رهبری باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: 12 بهمن 1357 با هواپیمای حامل رهبر انقلاب از فرانسه به ایران آمد، یک سال بعد در پنجم بهمن 1358 رییس جمهور شد، سی ام همان ماه به فرماندهی کل قوا منصوب شد، 20 خرداد 1360 از فرماندهی کل قوا برکنار شد، سی و یکم همان ماه کفایت سیاسیش در مجلس رد شد و یک روز بعد، از پست ریاست جمهوری عزل شد. بعد از آن به زندگی مخفیانه روی آورد و هفتم مرداد همان سال به همراه مسعود رجوی سرکرده گروهک...

خبرگزاری ایسنا

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان با اشاره به حساسیت انتخابات پیش رو گفت: تاکید بر مشارکت حداکثری و اصل حضور به عنوان حق و تکلیف مهم است و باید بدانیم که حضور در انتخابات حق مردم است تا سرنوشت خود را تعیین کنند و با نگاه ارزشی و دینی همه نسبت به سرنوشت جامعه اسلامی مسئولیت دارند و شرکت در انتخابات به نوعی تکلیفی بر عهده ما می باشد.

خبرگزاری ایسنا

12 بهمن 1357 با هواپیمای حامل رهبر انقلاب از فرانسه به ایران آمد، یک سال بعد در پنجم بهمن 1358 رییس جمهور شد، سی ام همان ماه به فرماندهی کل قوا منصوب شد، 20 خرداد 1360 از فرماندهی کل قوا برکنار شد، سی و یکم همان ماه کفایت سیاسیش در مجلس رد شد و یک روز بعد، از پست ریاست جمهوری عزل شد. بعد از آن به زندگی مخفیانه روی آورد و هفتم مرداد همان سال به همراه مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی...

خبرگزاری دانا

دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی استان فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد گفت: آیت‌الله رئیسی عصر روز پنج‌شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز با مردم این شهر دیدار خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

با امضای یک‌تفاهم‌نامه همکاری، باشگاه فیلم سوره کتاب‌های سوره مهر را اقتباس سینمایی می‌کند.

خبرگزاری دانا

باشگاه فیلم سوره طی تفاهم‌نامه‌ای کتاب‌های سوره مهر را اقتباس سینمایی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

تمدید فراخوان جشن مستقل سینمای مستند ایران، پیام تسلیت بنیاد اکبر رادی برای علی مرادخانی، اجرای ویژه دو نمایش در تماشاخانه ایرانشهر، خبرهای از اقتباس سینمایی و تلویزیونی دو کتاب، فراخوان جایزه سرو و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر هستند.