دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری ایسنا

آخرین نهادی که در ساختار سیاسی نوپاترین نظام سیاسی جهان تشکیل شد چه بود که رهبر این ساختار نوپای سیاسی با هشدار به اعضای آن گفت: «تبهکاران و جنایت‌پیشگان بیش از هر کس چشم طمع به شما دوخته‌اند و با اشخاص منحرف نفوذی در بیوت شما با چهره‌های صددرصد اسلامی و انقلابی ممکن است خدای نخواسته فاجعه به بار آورند.»

وب‌گاه تابناک

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: اولین اولویت دولت سیزدهم باید رفع مشکلات بودجه و و رفع ناترازی در آن باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: اولین اولویت دولت سیزدهم باید رفع مشکلات بودجه و و رفع ناترازی در آن باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: من بعید می دانم تنشی در جلسه رای اعتماد شکل بگیرد و ان شاالله جلسه خوبی خواهد بود.

خبرگزاری مهر

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه باید وزاری جهادی، کارآمد و بدون حاشیه به میدان بیایند، گفت: اگر وزیری حاشیه داشته باشد، به دولت رئیسی لطمه خواهد زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: اصلاح طلبان به عنوان مجموعه ای که دارای تخصص هستند و در وزارت خانه ها در سطوح مدیریتی و در جنگ مقدم بوده و هستند به راحتی می توانند دولت سایه تشکیل دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: آیین سوگند هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران امروز برگزار می‌شود. به موجب قانون اساسی تا حکم رییس جمهوری منتخب را رهبری «امضا» و او در مجلس شورای اسلامی در حضور رییس قوه قضاییه «سوگند» یاد نکند رسما رییس جمهوری به حساب نمی‌آید و از سال 1368 رسم است که مراسم «تنفیذ» روز 12 مرداد و روز بعد یا یک یا دو روز بعدتر هم آیین «تحلیف» برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی، هشتمین منتخب ملت پس از اجرای مراسم تحلیف به طور رسمی، هدایت سکان دولت را به دستان خود می‌گیرد و کشور را به مدت 4 سال اداره خواهد کرد. او در برابر قانون اساسی عهد و پیمان می‌بندد که تمامی مسوولیت‌های اجرایی خود را به بهترین صورت ممکن انجام دهد.

وب‌گاه عصر ایران

اتفاق جالب در مراسم تحلیف خاتمی در سال 76 رخ داد. شیخ محمد یزدی که علاقه ای به رییس جمهوری پیروز نداشت و به بهانه درد پا از ایستادن کنار او طفره رفت و در توجیه گفت: در قانون اساسی نیامده «کنار» و «حضور» کافی است! مهم‌ترین تفاوت مراسم تحلیف امروز با 41 سال گذشته این است که ابراهیم رییسی در مقام رییس قوه قضاییه کنار هیچ رییس جمهوری نایستاد تا او سوگند یاد کند اما خود در مقام رییس جمهوری...

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز پنجشنبه 14 مرداد قرار است مراسم تحلیف رئیس‌جمهور سیزدهم، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی انجام شود.

وب‌گاه عصر ایران

سؤال مشخص خیلی‌ها این است: روحانی که تن داد یا کوتاه آمد و اصطلاحا راه آمد. مخالفان او در ساختار قدرت (و نه رأی‌دهندگان) پس، از چی عصبانی‌اند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

سید ابراهیم رئیسی، 61 ساله و متولد مشهد، امروز سه شنبه 12 مردادماه به عنوان رئیس دولت سیزدهم، حکم تنفیذ خود را از رهبری دریافت کرد.

خبرگزاری دانشجو

گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو - امیر قشقایی، سید ابراهیم رئیسی در 28 خرداد 1400 خود را به عنوان رئیس‌جمهور منتخب به مردم معرفی کرد. وی که قبلا سوابق اجرایی گوناگونی در سطح عالی نظام جمهوری اسلامی داشت که پست اخیر او نیز ریاست قوه قضاییه بود، به طور رسمی از 15 مرداد، دولت را از حسن روحانی رئیس جمهور فعلی ایران تحویل گرفته و کشور را به مدت 4 سال اداره خواهد کرد، اما در زمان تحویل گرفتن...

خبرگزاری دانا

پنجشنبه 14 مرداد کار دولت دوازدهم به اتمام می‌رسد و دولت تازه نفس سید ابراهیم رئیسی مدیریت کشور را با مشکلات عدیده برعهده خواهد گرفت. باید دید رئیسی چه افرادی را برای جلب اعتماد مردم به مجلس می فرستد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: دولت سیزدهم که به پایان برسد همه به خانه‌های خود بازمی‌گردند؛ اصلاح‌طلبان دیگر در هیچ نهاد انتخابی و انتصابی حضور نخواهند داشت و دولتی‌ها هم با کارنامه‌ای پرحرف‌وحدیث کنار می‌روند تا شاهد چگونگی عصر اصولگرایان باشیم؛ عصری که تا اینجای کار در مجلس مناقشات بسیاری به وجود آورده است.