دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از برخی دخالت‌ها و فشارها برای انتخاب شهردار تهران گفت: شهردار تهران باید از حاشیه و درگیری در پرونده‌های تخلف به دور بوده و نامش درگیر حواشی سیاسی و اقتصادی نباشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از برخی دخالت‌ها و فشارها برای انتخاب شهردار تهران گفت: شهردار تهران باید از حاشیه و درگیری در پرونده‌های تخلف به دور بوده و نامش درگیر حواشی سیاسی و اقتصادی نباشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات می گوید: آقای رئیسی یک فرصت دارد و آن این است که بگوید اینهایی که از من حمایت کردند تبلور اراده و فکر و بینش من نبودند بلکه مصالح خودشان را دیدند و برای همین با من هم نوا شدند ولی من مصالح کشور را می بینم و از بعضی‌ها استفاده می کنم و از بعضی‌ها استفاده نمی‌کنم.

وب‌گاه تابناک

مسعود رجوی از سال 1381 به مدت 19 سال از انتظار عمومی مخفی شد به طوری که برخی خبر از مرگ او دادند. از آن سال مریم رجوی همسر او هدایت گروهک تروریستی منافقین را از کشور فرانسه در دست دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت:14 ماه بعد از فرار دو دوست از ایران، پیوند ازدواج دختر یک دوست با دوست دیگر در فرانسه جشن گرفته شد و این دو دوست که ماه ها جلوتر با هم پیوند فکری و ایدئولوژیک پیدا کرده بودند، شدند داماد و پدرزن.

خبرگزاری ایسنا

14 ماه بعد از فرار دو دوست از ایران، پیوند ازدواج دختر یک دوست با دوست دیگر در فرانسه جشن گرفته شد و این دو دوست که ماه ها جلوتر با هم پیوند فکری و ایدئولوژیک پیدا کرده بودند، شدند داماد و پدرزن.

وب‌گاه خبر آنلاین

سهم‌خواهی‌ها به شکلی نوین برای چیدن کابینه رئیسی در جریان است؛ از فشار معکوس گرفته تا مطرح شدن اسامی جدید در رسانه‌ها.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مطالبه‌گری و نظارت گری وظیفه مجلس است. منتهی اگر با دولتی هم‌آوا نباشد، تنش ایجاد می‌شود اما هم‌سو بودن باعث از بین رفتن تنش می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد سالک از اعضای جامعه روحانیت مبارز بر این باور است که گمانه‌زنی‌ها و لیست‌هایی که هر روز از کابینه رئیسی مطرح می‌شود بر اساس طلبکاری و سهم خواهی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین موسوی لاری می گوید: در زمان انتخابات 88 هیچ کدام از اعضای مجمع روحانیون مبارز در ستادهای آقای مهندس موسوی حاضر نشدند و مسئولیتی را به عهده نگرفتند. البته از نامزدی ایشان حمایت کردیم، اما در ستادها و برنامه‌های آقای مهندس موسوی حضور فیزیکی نداشتیم. تنها فردی از جمع دوستان ما که در ستاد آقای مهندس موسوی فعالیت داشت، مرحوم آقای محتشمی پور بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معلم، وزیر آموزش و پرورش، اولین نخست وزیر و دومین رییس جمهور ایران. مردی با ته ریش و سبیل که برای رفتن به دیدار دوستانش از دست محافظانش فرار می کرد. 28 روز بعد از رییس جمهور شدن به فجیع ترین شکل ممکن در دفتر نخست وزیری همراه با نخست وزیر محبوبش تکه تکه شد.

خبرگزاری مهر

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اتفاقات اخیر خوزستان را حاصل عملکرد دولت دانست و گفت: نباید اجازه داد زمینه ورود ضد انقلاب و دشمنان به صفوف اعتراضی مردم فراهم شود.

خبرگزاری ایسنا

معلم، وزیر آموزش و پرورش، اولین نخست وزیر و دومین رییس جمهور ایران. مردی با ته ریش و سبیل که برای رفتن به دیدار دوستانش از دست محافظانش فرار می کرد. 28 روز بعد از رییس جمهور شدن به فجیع ترین شکل ممکن در دفتر نخست وزیری همراه با نخست وزیر محبوبش تکه تکه شد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تاکید کرد: در سال‌های اخیر رویکرد انتخاب ائمه جمعه جوان محور بوده است و ائمه جمعه در گروه‌های سنی 25 تا 40 سال تعیین شده‌اند.

وب‌گاه الف

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حجت‌الاسلام سابقی نژاد بدون هیچ چشم داشتی در عرصه تغسیل، تدفین اموات کرونایی قدم نهاده و پس از تلاش‌های بسیار به عنوان اولین جهادگر گروه تغسیل و تدفین اموات کرونایی دعوت حق را لبیک گفت.