دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ما نباید روابط خود را با دنیا قطع کنیم و قطع هم نخواهیم کرد.

خبرگزاری مهر

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ضمن انتقاد از مواضع رئیس‌جمهور درباره «برجام»، گفت: فهمیدند که برجام کاری نکرد و مشکلی با آن حل نشد؛ حالا می‌خواهند مجلس و دیگران را مقصر معرفی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، گفت: جامعه روحانیت تاکنون اقدامی به منظور اینکه بخواهد فرد یا افرادی را به رئیس‌جمهور منتخب برای حضور در کابینه معرفی کند، نداشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، گفت: جامعه روحانیت تاکنون اقدامی به منظور اینکه بخواهد فرد یا افرادی را به رئیس‌جمهور منتخب برای حضور در کابینه معرفی کند، نداشته است.

خبرگزاری ایسنا

داماد خانواده محتشمی‌پور گفت: ساده زیستی از خصوصیات مرحوم محتشمی‌پور بود و از او بعد از درگذشت مقدار کمی پول، یک ماشین ایرانی ساده و یک منزل 90 متری در روستای سنگان در تهران به جا مانده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کردستان گفت: در حال حاضر 5500 نفر روحانی اهل تسنن و تشیع و در مجموع به همراه اعضای خانواده 13 هزار نفر تحت پوشش مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کردستان قرار دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: رویکردی که آقای رئیسی در پیش گرفته اند و با بعضی از صاحبان قلم و یا هنر تماس گرفتند و از آنها خواستند دیدگاه هایشان را منتقل کنند و یا با بعضی از سیاسیون در جریان مخالف تماس گرفتند رویکرد بسیار مثبتی است.

وب‌گاه الف

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به کاهش ارتباط دولت آقای روحانی با مردم به ویژه در دو سال اخیر به بهانه کرونا گفت: رئیس‌جمهور و دولت جدید باید به طورمستقیم در قالب سفرها و دیدارها با مردم دیدار کنند و مطالبات و تقاضاهای مردم را بشنوند که این امر هم به شناسایی اشکالات دولت می‌انجامد و هم امید و اعتماد عمومی را تقویت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز بر این باور است که ما نه تنها برای چهار سال آینده بلکه برای دو دوره پیش بینی می کنیم آقای رئیسی رئیس جمهور کشور باشند جریان اصولگرا هم باید از ایشان حمایت کنند هم در تامین نیروی همکار به او کمک کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در رابطه با ارتباط و تماس از سوی رئیس‌جمهور منتخب با برخی از افراد معتدل و اصلاح‌طلب و درخواست ارائه پیشنهاد از آنها، گفت: همانطور که آقای رئیسی مطرح کردند، رئیس‌جمهوری که انتخاب می‌شود، رئیس‌جمهور کل ملت ایران است و از این جهت باید باب را برای رابطه و گفتگو باز کرد و این اقدام باید به گونه‌ای...

خبرگزاری مهر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تماس رئیس‌جمهور منتخب با فعالان اصلاح‌طلب اقدام مثبتی است، اما تجربه نشان می‌دهد اصلاح‌طلبان راه‌حل روشنی برای مدیریت کشور، به‌خصوص در شرایط حاضر ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی درحالی قرار است 14 مرداد حدود یک ماه دیگر برگزار شود که هنوز هیچ خبر قطعی‌ای درباره چینش کابینه او منتشر نشده و همه چیز در حد حرف‌وحدیث‌ها، شنیده‌ها و گمانه‌زنی‌هاست.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیسی دولش را فراجناحی تشکیل می دهد یا اصولگرایان کابینه آینده را یکدست در اختیار خواهند گرفت؟ سوالی که با هفت فعال سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب در میان گذاشتیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در میان اسامی مطرح شده برای وزارت اطلاعات دولت رئیسی، نام یک چهره از جامعه روحانیت مبارز به چشم می خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان اسامی مطرح شده برای وزارت اطلاعات دولت رئیسی، نام یک چهره از جامعه روحانیت مبارز به چشم می خورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صلواتی گفت: بستر‌های فراوانی برای تحقق رسالت روحانیت فراهم است، اما چراحوزه علمیه آنطور که باید خروجی ندارد؟