دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای مرکزی و سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: آقایان علیرضا اعرافی، حسینعلی سعدی و علی رازینی کاندیداهای مشترک جامعه روحانیت مباررز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان در تهران خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از انتخاب آقایان علیرضا اعرافی، حسینعلی سعدی و علی رازینی به عنوان کاندیدای مشترک جامعه روحانیت و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: توافق شده بود که فهرست تهران برای میان‌دوره‌ای خبرگان متشکل از آقایان اعرافی، سعدی و رجبی باشد، اما شورای نگهبان انتقال آقای رجبی از قم به تهران را مورد موافقت قرار نداد و آقای رازینی به جای وی قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

شورای نگهبان چون مدعی است به استناد «گزارش‌های درست»، «احراز نکرده» و در رسانه‌ها و فضای مجازی «بر اساس «گزارش‌های نادرست، گمانه زنی» کردند، خود را مخاطب ظلم و جفا ندانسته است

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بیانات رهبر انقلاب درباره جفا به نامزدهای احراز صلاحیت نشده، اطلاعیه شورای نگهبان درباره این موضوع و واکنش‌ها به آن، آغاز تبلیغات رسمی کاندیداهای انتخابات، اعلام اموال و وضعیت فرزندان آنان و اعتراض آن‌ها به تغییر زمان پخش مناظره‌ها از مهم‌ترین اخبار انتخاباتی هفته گذشته بودند.

خبرگزاری ایسنا

بیانات رهبر انقلاب درباره جفا به نامزدهای احراز صلاحیت نشده، اطلاعیه شورای نگهبان درباره این موضوع و واکنش‌ها به آن، آغاز تبلیغات رسمی کاندیداهای انتخابات، اعلام اموال و وضعیت فرزندان آنان و اعتراض آن‌ها به تغییر زمان پخش مناظره‌ها از مهم‌ترین اخبار انتخاباتی هفته گذشته بودند.

وب‌گاه الف

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در نامه‌ای سرگشاده با عنوان «دردنامه» ضمن تاکید بر عمل به سخنان امروز رهبر انقلاب مسائلی را پیرامون حاشیه‌های بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان مطرح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

این نامه یادآور شد: آنچه در فراز دردمندانه کلام آخر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان شد، غم نهفته سالیان بود که در جریان رد و تأیید صلاحیت‌ها و حواشی و شایعات قبل و بعد آن، به بسیاری ظلم شده است؛ بررسی‌هایی که بر اساس گزارش‌های نادرست، ناقص و بعضا یک طرفه و بدون امکان دفاع صاحبان حق، به سرنوشت‌هایی تلخ و قصه‌هایی پرغصه انجامید. متأسفانه جریان بررسی صلاحیت‌ها و حواشی آن، بیش از هر مجموعه...

خبرگزاری ایسنا

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در نامه‌ای سرگشاده با عنوان «دردنامه» ضمن تاکید بر عمل به سخنان امروز رهبر انقلاب مسائلی را پیرامون حاشیه‌های بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان مطرح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در نامه ای سرگشاده با عنوان دردنامه ضمن تاکید بر عمل به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب مسایلی را پیرامون حاشیه های ماجرای بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان مطرح کرد.

وب‌گاه الف

مهمان برنامه مجری با بیان اینکه انتخابات هفتم را باید نماد واقعی دموکراسی دینی بدانیم، گفت: در این دوره با وجود همه گمانه زنی ها در خصوص وجود تقلب یا تشکیک به احراز صلاحیت ها، همه دیدند که دو نامزد اصلی با سلامت رقابت کردند و حتی خود آقای خاتمی هم احساس کرد که ما واقعا دموکراسی داریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آقایان علی محمد بشارتی وزیر اسبق کشور، سیدمصطفی هاشمی طبا وزیر اسبق صنایع و معادن، داوود دانش جعفری اقتصاددان و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و احمد حکیمی پور نماینده سابق مجلس در هفتمین قسمت از برنامه "مجری" به میزبانی حمیدرضا آصفی سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه در خصوص کارنامه دولت هفتم و نخستین دوره ریاست جمهوری حجت الاسلام سید محمد خاتمی به گپ و گفت...

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو جامعه نمایندگان اصولگرا به بیان توضیحاتی درباره اینکه در فرآیند نهایی انتخاب کدام نامزدها به نفع کدام یک کنار خواهند رفت، به بیان توضیحاتی پرداخت.

خبرگزاری میزان

جامعه روحانیت مبارز در پیامی درگذشت برادر آیت لله مکارم شیرازی مرجع عالیقدر تقلید را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهرعلیزاده: می آییم دلار 4200 پخش می کنیم که بخشی از آن را می‌خورند و بخشی دیگر از چین جنس آشغال وارد می‌کنند. افرادی که چنین کاری می کنند مدیریت و مهندسی را بلد نیستند.