دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری خواست ضمن پرهیز از بداخلاقی رویکرد اقناعی داشته باشند و تاکید کرد: انتخاب خوب و درست، نتایج خوب به بار می‌آورد و انتخاب اشتباه ممکن است چهار سال مردم را گرفتار کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هر موقع که به آستانه انتخابات می رسیم، صحبت از اخلاق انتخاباتی و نحوه مواجهه نامزدها با یکدیگر مطرح می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان 7 کاندیدای حاضر در گود رقابت 1400، پنج نفر اصولگرا هستند، یک نفر مستقل و دیگری هم اصلاح طلب. اما نه اصولگرایانش اصولگرایانی میانه رو تعریف می شوند نه اصلاح طلبش جای پای محکمی در این جریان دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از مسائل مهمی که در آستانه انتخابات باید به آن توجه شود، بحث اخلاق انتخاباتی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روندی که با «نامه‌هایی به دو جناح سیاسی کشور نوشتند و در ان خواستند تا پیرامون انتخابات و تعیین نامزدی که اجماع گروههای سیاسی را برانگیزاند به توافق برسند» شروع می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه هرچه مشارکت بیشتر باشد دولت قوی‌تری شکل می‌گیرد، گفت: باید در مشارکت حداکثری بکوشیم و در دل‌ها و اذهان همه مردم امیدواری ایجاد کنیم.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز روایتی تفصیلی را از دیدار با آیت‌الله رئیسی ارائه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت‌الله رئیسی شامگاه روز یکشنبه با تعدادی از اعضای هیئت رئیسه و کمیته سیاسی جامعه روحانیت و همچنین تعدادی از اعضای هیئت عالی شورای وحدت دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شامگاه روز یکشنبه (دوم خرداد) سیدابراهیم رئیسی در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت حضور یافت و با تعدادی از اعضای هیئت رئیسه و کمیته سیاسی جامعه روحانیت و همچنین تعدادی از اعضای هیئت عالی شورای وحدت دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری مهر

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه هرچه مشارکت بیشتر باشد دولت قوی‌تری شکل می‌گیرد، گفت: باید در مشارکت حداکثری بکوشیم و در دل‌ها و اذهان همه مردم امیدواری ایجاد کنیم.

خبرگزاری ایسنا

شامگاه روز یکشنبه (دوم خرداد) سیدابراهیم رئیسی در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت حضور یافت و با تعدادی از اعضای هیئت رئیسه و کمیته سیاسی جامعه روحانیت و همچنین تعدادی از اعضای هیئت عالی شورای وحدت دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله رئیسی شامگاه روز یکشنبه دوم خرداد با حضور در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت مبارز، با تعدادی از اعضای هیئت رئیسه و کمیته سیاسی جامعه روحانیت و همچنین تعدادی از اعضای هیئت عالی شورای وحدت دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در کشور ما به دلیل نداشتن تحزب، جریان هم نداریم. این افراد هستند که خود را اصلاح طلب و اصولگرا نامیده اند و اسم آن جریان نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق در مطلبی که به نظر می رسد حداقل دوهفته پیش نوشته شده و امروز منتشر شده نوشت: اصلاح‌طلبان در این دوره نامزدهای متعددی دارند؛ از جمله اسحاق جهانگیری، محمود صادقی، سیدمصطفی تاجزاده، مسعود پزشکیان، محسن هاشمی‌رفسنجانی، عباس آخوندی، مصطفی کواکبیان، محسن رهامی، رسول منتجب‌نیا و محمدجواد حق‌شناس.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای وحدت از برگزاری جلسه انتخاباتی با رئیسی خبر داد و گفت: در این جلسه بر آمادگی شورای وحدت در سراسر کشور برای حمایت از ایشان به عنوان گزینه ارزشی، انقلابی، فسادستیز و عدالتخواه تاکید شد.