دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری دانا

خرمشهر، شهر خون 575 روز در محاصره رژیم بعثی عراق بود اما با مجاهدت رزمندگان ایرانی که با وحدت کلمه، توکل بر خداوند، توسل به ائمه، اطاعت از فرمان ولی فقیه و تکیه به توان، ظرفیت و امکانات داخلی در سوم خرداد سال 61 آزاد شد و حتی رزمندگان ایرانی تا شهر بصره عراق نیز پیش رفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت از برگزاری جلسه انتخاباتی با رئیسی خبر داد و گفت: در این جلسه بر آمادگی شورای وحدت در سراسر کشور برای حمایت از ایشان به عنوان گزینه ارزشی، انقلابی، فسادستیز و عدالتخواه تاکید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت از برگزاری جلسه انتخاباتی با رئیسی خبر داد و گفت: در این جلسه بر آمادگی شورای وحدت در سراسر کشور برای حمایت از ایشان به عنوان گزینه ارزشی، انقلابی و فسادستیز تاکید شد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی شورای وحدت از برگزاری نشست مشترک این تشکل سیاسی با سیدابراهیم رئیسی درباره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای وحدت گفت: آقای رئیسی در نشست مشترک هیات رییسه جامعه روحانیت و هیات عالی شورای وحدت حضور یافت و بر ضرورت به کارگیری همه نیروهای ارزشی و انقلابی و ساماندهی شرایط گوناگون کشور تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای وحدت از برگزاری جلسه انتخاباتی با آیت الله رئیسی خبر داد و گفت: در این جلسه بر آمادگی شورای وحدت در سراسر کشور برای حمایت از او به عنوان گزینه انقلابی و فسادستیز تاکید شد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی شورای وحدت از برگزاری جلسه انتخاباتی با رئیسی خبر داد و گفت: در این جلسه بر آمادگی شورای وحدت در سراسر کشور برای حمایت از ایشان به عنوان گزینه ارزشی، انقلابی، فساد ستیز و عدالتخواه تاکید شد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی شورای وحدت از جزئیات نشست مشترک هیئت رئیسه جامعه روحانیت مبارز و هیئت عالی شورای وحدت با آیت الله رئیسی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

جمعی از فعالین سیاسی به بررسی سومین انتخابات ریاست جمهوری و ضروریات مناظرات انتخابات پیش رو پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

به جرات می توان گفت که انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 یکی از پرشورترین انتخاباتی بود که کشور به خود دیده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق نوشت: یک کانال تلگرامی نزدیک به جبهه پایداری چند روز پیش شایعه رد صلاحیت محسن رضایی را منتشر کرده بود که ازسوی شورای نگهبان رد شد. رسانه‌های اصولگرا ازجمله کیهان حتی خواستار رد صلاحیت نامزدهای منتسب به دولت شده بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: سیدرضا اکرمی گفت: اگر تعداد کمی از مردم در روز رأی‌گیری از خانه بیرون بروند و رأی بدهند، حتما خسارت زیادی در پی خواهد داشت به همین دلیل ما باید با برنامه و امید دادن تلاش کنیم بیشتر مردم رأی بدهند تا انتخاباتی آبرومند برگزار شود.

وب‌گاه عصر ایران

از دوم خرداد به عنوان انتخاباتی یاد می‌شود که به همه پرسی بدل شد منتها آری یا نه، به صورت دو نام درآمد: ناطق نوری و خاتمی. پس از آن هم در هر انتخابات ریاست جمهوری صحنه به صورت «آری یا نه» ترسیم می‌شد و مهم ترین میراث دوم خرداد برای بعد همین بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: دوم خرداد 76؛ روزی که 20 میلیون و 138 هزار و 784 نفر نام سیدمحمد خاتمی را در صندوق رأی انداختند و اولین دو قطبی انتخابات را به نفع جناح چپ آن روزگار رقم زدند.

وب‌گاه فرارو

کمی بیشتر از دو ماه بعد، مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، دولت را به سیدمحمد خاتمی، وزیر سابقش در وزارت ارشاد تحویل داد و به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت. سه روز مانده به مراسم تحلیف و تنفیذ، مرحوم هاشمی در پاسخ به این پرسش که از واگذاری مسئولیت ریاست‌جمهوری چه احساسی دارد، گفته بود: «فکر می‌کنم باید راضی باشم. به خاطر آنچه که در این چند سال گذشته و در مقابل خداوند که همه توفیقات از اوست...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه شورای نگهبان باید مثل فرشته عدالت کور باشد و به مر قانون عمل کند، شرایط جریان‌های مختلف سیاسی را بررسی و تاکید کرد که بخشی از آرای رئیسی جذب لاریجانی می‌شود.