دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری مهر

باشگاه فیلم سوره طی تفاهم‌نامه‌ای کتاب‌های سوره مهر را اقتباس سینمایی می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های انتخاباتی با شروع مناظره‌ها حسابی داغ شده. بسیاری از مردم این رقابت‌ها را برای انتخاب نامزد موردنظرشان در انتخابات پیش رو بادقت دنبال می‌کنند. تواتر مطالبات ثبت‌شده در نمودار روشنی از حرارت ماجرا برای افکار عمومی است. محکومیت انتشار اکاذیب، تقاضای برگزاری مناظره دونفره و مطالبه برای تغییر مجری انتخابات؛ این گزارش مرور رئوس کمپین‌های شما...

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: مطابق با ادبیات رسمی تعبیر «شهادت» را نیز می‌توانند درباره او به کار برند چرا که در سال 1362 و هنگامی که سفیر ایران در سوریه بود هدف عملیات تروریستی اسراییل قرار گرفت و به شدت مجروح شد. از ناحیه هر دو دست آسیب دید؛ یکی تا مچ قطع شد واز دست دیگر نیز چند انگشت. (هر چند تعبیر شهادت هنگامی به کار می‌رود که مرگ ناشی از عوارض جانبازی باشد اما مگر جسم او به خاطر صدمات ترور،...

وب‌گاه عصر ایران

مطابق با ادبیات رسمی تعبیر «شهادت» را نیز می‌توانند درباره او به کار برند چرا که در سال 1362 و هنگامی که سفیر ایران در سوریه بود هدف عملیات تروریستی اسراییل قرار گرفت وبه شدت مجروح شد. از ناحیه هر دودست آسیب دید. یکی تا مچ قطع شد واز دست دیگر نیز چند انگشت.

خبرگزاری ایسنا

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی‌اکبر محتشمی‌پور از انقلابیون قدیمی و یکی از یاران امام خمینی (ره) که در دولت میرحسین موسوی وزیر کشور بود، امروز در سن 75 سالگی بر اثر ابتلا به کرونا در عراق درگذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

در نخستین انتخابات ریاست جمهوری برنامه نامزدها نیز جالب بود. جالب‌ترین برنامه به صادق قطب‌زاده تعلق داشت که در فروردین 1361 و در پی کشف نقشه یک کودتا و اقدام برای ترور امام دستگیر شد.

خبرگزاری دانا

روزنامه سازندگی تیتر اصلی خود را به «صدای سوم» اختصاص داد و مدعی شد همتی صدای سوم است. این روزنامه اصلاح‌طلب قبلا هم از قول همتی تیتر زده بود «مستقل هستم».

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنان چندی قبل رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر مدیون بودنش به روحانی با واکنش‌های اجتماعی بسیار مواجه شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ «هشتمین جمهور» عنوان بسته خبری - تحلیلی است که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب هشتمین رئیس جمهور، به بازخوانی اخبار انتخابات می‌پردازد. آخرین اخبار انتخابات و مناظرات را در «هشتمین جمهور» بخوانید. اشتباه نامزد‌ها در مناظره اقتصادی سید حمید حسینی، فعال اقتصادی در واکنش به برخی اظهارنظر‌ها در مناظرات در رشته توییت‌هایی نوشت: اطلاعات وآمار غلطی که دیشب...

خبرگزاری ایسنا

عضو جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از طرح وعده‌های ناممکن از سوی برخی کاندیداها گفت: یکی می‌گوید چندصد میلیون وام می‌دهم، یکی می‌گوید چندصد هزار تومان یارانه می‌دهم، آدم اصلأ حیران می‌ماند که با چه رویی و چه حسابی چنین وعده‌هایی مطرح می‌شود؟ پولش را از کجا می‌خواهند بیاورند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

غلامرضا مصباحی مقدم، عضو جامعه روحانیت مبارز بر این باور است که مناظره های قبلی بیشتر ایجاد هیجان می‌کرد، آن مناظره ها بیشتر موجب تفکر و تعقل افراد مخاطب می شد و به توانایی‌های کاندیداها و برنامه داشتن یا نداشتن آنها آشنا می ساخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامرضا مصباحی مقدم، عضو جامعه روحانیت مبارز بر این باور است که مناظره های قبلی بیشتر ایجاد هیجان می‌کرد، آن مناظره ها بیشتر موجب تفکر و تعقل افراد مخاطب می شد و به توانایی‌های کاندیداها و برنامه داشتن یا نداشتن آنها آشنا می ساخت.

خبرگزاری دانا

قیام 15 خرداد 1342 از این جهت که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شددارای اهمیت ویژه ای است در جریان این قیام می توان حضور و دخالت اکثر شهرهارا تعیین کننده دانست و فارس از جمله استانهایی است که در بیشتر نهضت هاو تحولات سیاسی ایران نقش به سزایی ایفا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ما در کشور نقشه سوئیسی می‌ریزیم، اما کار آفریقایی انجام می‌دهیم. بیکاری در خانه‌های ما رسوخ کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ما در کشور نقشه سوئیسی می‌ریزیم، اما کار آفریقایی انجام می‌دهیم. بیکاری در خانه‌های ما رسوخ کرده است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: شورای نگهبان با انتقال آیت الله رجبی از قم به تهران در انتخابات میان دوره ای خبرگان موافقت نکرد و حجت الاسلام رازینی به جای وی قرار گرفت.