دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری مهر

عضو شورای وحدت با بیان اینکه هفته آینده لیست شورای متبوعش برای انتخابات شورای شهر تهران نهایی خواهد شد، گفت: فهرست‌هایی که منتشر می‌شوند گمانه‌زنی هستند و اصالتی ندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: فهرست هایی که منتسب به شورای وحدت برای شورای شهر منتشر می‌شود غلط است.

خبرگزاری ایسنا

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از تعیین کاندیداهای جامعتین برای انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری خبر داد.

خبرگزاری میزان

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره توافق جامعتین در معرفی لیست واحد برای انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری افزود: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز در خصوص حوزه انتخابیه استان تهران به لیست مشترکی رسیدند که شامل آقایان آیت الله علیرضا اعرافی، آیت الله محمود رجبی و حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی سعدی می‌باشد.

خبرگزاری مهر

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز در خصوص حوزه انتخابیه تهران به لیست مشترکی رسیده اند که شامل آیت‌الله اعرافی، آیت‌الله رجبی و حجت السلام سعدی است.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: آیت‌الله اعرافی، آیت‌الله رجبی و حجت‌الاسلام والمسلمین سعدی گزینه‌های این جامعه و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گرچه ترکیب اعلام شده کاندیداها از سوی شورای نگهبان، دوقطبی هایی که پیش بینی شده بود را شکل نداد اما یکی از دو قطبی‌های محتمل، رضایی و رئیسی است؛ دو قطبی‌ای که هر دو قطب آن از یک طیف هستند و می‌توان به آن دو قطبی درون جناحی لقب داد.

وب‌گاه عصر ایران

آنچه می خوانید زندگی نامه سید ابراهیم رئیسی است که عینا از سایت وی باز نشر می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهمان برنامه مجری دوره پنجم را آغاز چالش سیاسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: هاشمی رفسنجانی هم در موضوع اقتصادی و هم در حوزه سیاسی بیشتر گرایش به چپ را داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، گفت: اینکه نامزدهای اصولگرا به نفع نامزد انحصاری شورای وحدت کنار بروند تابع نظر شخصی آنهاست.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات کشور با بیان اینکه دخانیات تنها صنعتی است که تحریم نمی شود، گفت: عامل هشدار دهنده، روند رو به رشد مصرف دخانیات در میان دختران جوان می باشد و ادامه این روند موجب گرفتاری مداوم آنها در دام دخانیات، مواد مخدر و انواع بزهکاری های دیگر خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: اختلاف میان دو نهاد به اصطلاح اجماع‌ساز در جناح راست که یکی با عنوان «وحدت» و دیگری با نام «ائتلاف»، در پی اتحاد اصولگرایان بودند اما در عمل تنها به دودستگی بیشتر دامن زدند، از مدت‌ها پیش آغاز شده

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: لاله افتخاری به عنوان کاندیدای میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در شهر تهران انتخاب شد.

خبرگزاری مهر

چند چهره سیاسی به بررسی پنجمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری کشور پرداختند و بر اهمیت نقش ولایت در حفظ «جمهوریت» و «اسلامیت» نظام تاکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه انتخاباتی شبکه پنج سیما، شب گذشته با حضور محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس، غلامعلی رجایی مشاور پیشین آیت الله هاشمی رفسنجانی و عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران به بررسی فضای سیاسی و اجتماعی پنجمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی پرداخت. در این برنامه که اجرای آن بر عهده حمیدرضا آصفی، سخنگوی پیشین وزارت امور...

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمیر گفت: پیروزی مقاومت فلسطین مقابل اسرائیل همه را شگفت‌زده کرد و امید و انگیزه را در میان ملت‌های مسلمان به‌وجود آورد.