سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: بر اساس شواهد و قرائن اطمینان داریم که آقای رئیسی کاندیدا خواهد شد، هرچند که هنوز رسما اعلام نکرده است.

وب‌گاه فرارو

به جز قالیباف، چهار پاستورنشین رسما اعلام کرده‌اند می‌خواهند وارد انتخابات 1400 شوند، اما شانس آن‌ها برای پیروزی چقدر است؟ در ظاهر که شانس همه از رئیس مجلس کمتر است. با‌این‌حال از میان این چهار نفر یعنی فریدون عباسی، رئیس سازمان انرژی اتمی احمدی‌نژاد، علی نیکزاد، وزیر راه احمدی‌نژاد و امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، پسرعموی وزیر بهداشت سابق و عضو سابق جبهه پایداری و حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: دبیر شورای وحدت اصولگرایان گفت: در جلسات شورای وحدت نظری مبنی بر دعوت از لاریجانی نبوده است.

وب‌گاه فرارو

به نظر می‌رسد محسن رضایی قصد دارد از این سردرگمی، آشفتگی و انشقاق جریان اصولگرایی به بهترین نحو ممکن استفاده کند و در شرایطی که سایر نامزد‌های اصولگرایی در حال خنثی‌کردن یکدیگر هستند، از آن‌ها سبقتی چریکی بگیرد و بخشی از بدنه اجتماعی این جریان را که از درگیری و انشقاق کاندیدای دیگر به تاب آمده‌اند، جذب خود کند تا جایی که به نظر می‌رسد او می‌تواند به یکی از شانس‌های اصلی اصولگرایان بدل...

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به تشکیل شورای وحدت با حضور تشکل‌های انقلابی و همسو در کشور و استان زنجان گفت: تمام تلاش نیروهای انقلاب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وب‌گاه فرارو

قالیباف که سال پیش در همین روز‌ها به نظر قطعی‌ترین و محتمل‌ترین گزینه انتخابات 1400 اصولگرایان بود، این روز‌ها به کم‌خبرترین چهره انتخابات 1400 بدل شده است؛ تا جایی که حتی نزدیکانش مدعی‌اند او برنامه‌ای برای صندلی پاستور ندارد!

وب‌گاه فرارو

وضعیت آشفته اصولگرایان که ناشی از روشن نبودن تکلیف کاندیداتوری ابراهیم رییسی است، اما تنها نکته قابل‌توجه در این جریان سیاسی نیست. نگاهی به سایر اخبار و تحولات در این جریان نشان می‌دهد که نه آمدن رییسی خیلی قابل اتکاست و نه اجماع روی یک گزینه واحد.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ «هشتمین جمهور» عنوان بسته خبری - تحلیلی است که همزمان با سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و انتخاب هشتمین رئیس جمهور، به بازخوانی اخبار رسمی و غیر رسمی پیرامون انتخابات و نامزد‌های ریاست جمهوری می‌پردازد. آخرین و تازه‌ترین اخبار انتخابات را در دهمین شماره از «هشتمین جمهور» بخوانید. رئیسی؛ گمانه زنی‌ها از آمدن و نیامدنش محمدجواد محمدی‌نوری از اعضای...

وب‌گاه خبر آنلاین

شزق نوشت: برخی می‌گویند انتخابات 1400 از بسیاری جهات شبیه انتخابات 84 است که هر دو جریان اصولگرایی و اصلاح‌طلبی محتمل است با چند نامزد وارد گود انتخابات شوند؛ چراکه یک‌ماه‌ونیم مانده به موعد رفتن پای صندوق‌های رأی و هنوز مشخص نیست که گزینه یا گزینه‌های اصلی هر دو جریان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی کدام‌اند.

خبرگزاری دانا

پرچم فلسطین در حمایت از این ملت مظلوم و ستم دیده و همچنین محکوم کردن جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل همزمان با روز جهانی قدس با حضور جمعی از مسئولان و جامعه روحانیت استان در پارک جزیره اهواز به اهتزاز درآمد.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - گر چه بنا بر ضرورت و حفظ سلامت مردم، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در نقاط مختلف ایران برگزار نشد اما مردم نقاط مختلف کشور به صورت خودجوش با حضور در میادین شهر ضمن اعلام حمایت خود ار مردم مظلوم فلسطین، با آتش زدن پرچم اسرائیل انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - پرچم فلسطین همزمان با سایر نقاط کشور و کشورهای اسلامی روز جمعه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در اهواز به اهتزاز درآمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: رئیسی منتظر اذن رهبری است و اگر از ناحیه رهبری مخالفتی نباشد مانعی برای حضور در انتخابات 1400 ندارد.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: بسیاری می‌گویند اقتصاد دولتی کارآمد نیست و دولت به طور کلی هیچ‌گاه کاسب خوبی نبوده است اما تا زمانی که وضعیت به همین شکل ادامه یابد نمی‌توان انتظار تغییر هم داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «خبر آمد خبری در راه است» اصطلاحی رایج اما این بار مهم در اردوگاه اصولگرایان برای اعلام داوطلبی رییس قوه قضائیه بود؛ صف داوطلبان اصولگرا جوانان و حتی مشتاقان قدیمی حضور در پاستور، چشم انتظار اعلامی هستند که تکلیف بسیاری از رقابت‌های را مشخص می‌کند.