سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه فرارو

مشکل اصولگرایان عملا از همین‌جا کلید می‌خورد؛ چراکه رییسی تاکنون اقدام به اعلام کاندیداتوری خود نکرده و حتی مهم‌تر از این، او تاکنون حتی به صراحت درباره عدم کاندیداتوری خود نیز سخنی به میان نیاورده است.

خبرگزاری ایسنا

در تقاطع کوچه پارک امین الدوله و کوچه هفدهم محله فخرآباد کمی بالاتر از ساختمان آجری رنگ مجلس شورای ملی نمادی لوزی شکل و مشبک نصب است که این نماد محل ترور دومین شخصیت نظام جمهوری اسلامی ایران را به تاریخ نشان می دهد.

وب‌گاه فرارو

متکی تاکید کرد شواهد می گوید رئیسی به احتمال قوی در انتخابات حاضر خواهد شد. من فکر می‌کنم اگر این تعریف جامع از صحنه را داریم، همه باید کمک کنند تا آیت الله رئیسی کاندیدا شود. معتقدم این امر موجب می‌شود به سهولت و به راحتی به پیروزی برسیم.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز بر لزوم تبیین دستاوردهای بین المللی و داخلی دولت تاکید کرد و گفت: روشن نشدن اقدامات دولت زمینه را برای افراد بی‌اطلاعی که اخلاق و انصاف ندارند فراهم می کند تا هرچه دلشان می‌خواهد بگویند.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان می‌گوید نتایج بررسی‌ها و رصد تحرکات به او و همکارانش نشان می‌دهد که احتمال حضور سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار افزایش یافته است؛ حضوری که به گفته وی منجر به خروج 90 درصد کاندیداهای جریان اصولگرایی از صحنه رقابت‌ها خواهد شد و به باور او محمدباقر قالیباف نیز جزو همان 90 درصد محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

جانشین سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: ما در مرحله احراز صلاحیت‌ها که برعهده شورای نگهبان است دخالتی نداریم، اما از حضور بانوان در عرصه کاندیداتوری ریاست جمهوری استقبال می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: آمدن یا نیامدن علی لاریجانی بر سر هر دو جریان سایه افکنده است؛ تا جایی که برخی تحلیل‌ها حاکی از این است که اعلام نامزدی‌اش در انتخابات 1400 می‌تواند بازی هردو جریان را به هم بزند.

وب‌گاه فرارو

لاریجانی در این 16 سال یا دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده یا رئیس مجلس. از این منظر می‌توان گفت که جایگاه اختصاصی و منحصربه‌فردش را در سیاست همواره حفظ کرده بود. حالا هم مسئول تفاهم‌نامه 25‌ساله مناقشه‌برانگیز ایران و چین است، همین او را دوباره در جایگاهی خاص قرار می‌دهد و در‌صورت اعلام حضور در انتخابات قطعا به‌عنوان یک ویژگی یا برگ برنده برای او محسوب می‌شود.

خبرگزاری مهر

قم - آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید شیعیان، در پی ارتحال آیت الله حاج سید محمد حسینی کاشانی، پیام تسلیتی صادر نمود.

خبرگزاری دانا

سخنگوی شورای وحدت استان زنجان گفت: هدف از تشکیل این شورا در سطح کشور و استان زنجان، تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات و همچنین انتخاب درست و گزینه اصلح در انتخابات پیش رو است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سید ابراهیم رییسی همچنان نام نخست انتخاباتی اصولگرایان است و نیاز آن‌ها به وی برای فتح پاستور مبرهن. اینکه اما سکوت وی چه زمان خواهد شکست؛ محل ابهام است. در این میان اصولگرایانی که بار دیگر برای خدمت به کشور احساس وظیفه کرده‌اند نیز در تدارک تاثیر بیشتر این حضور هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سید ابراهیم رییسی همچنان نام نخست انتخاباتی اصولگرایان است و نیاز آن‌ها به وی برای فتح پاستور مبرهن. اینکه اما سکوت وی چه زمان خواهد شکست؛ محل ابهام است. در این میان اصولگرایانی که بار دیگر برای خدمت به کشور احساس وظیفه کرده‌اند نیز در تدارک تاثیر بیشتر این حضور هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طی روزهای منتهی به انتخابات گمانه‌زنی‌های زیادی در دسته بندی‌های سیاسی بیان می‌شود؛ از چپ و راست دیروز تا اصلاح طلب و اصولگرای امروز؛ اما هرچه به زمان رای گیری نزدیک تر می شویم و فهرست ها و نامزدها مشخص تر می شوند، این دسته بندی‌ها نیز عیان تر می‌گردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سخنگوی شورای وحدت گفت: در صورت عدم‌حضور رئیسی در انتخابات، کاندیدای منتخب شورا پس از اعلام لیست نهایی تأیید صلاحیت‌شدگان شورای نگهبان معرفی می‌شود.