شنبه 7 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری دانشجو

حجت الاسلام احمد سالک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: حصر از الطاف جمهوری اسلامی به سران فتنه است. موضوع حصر، مسئله قضائی است نه امنیتی که به شورای عالی امنیت ملی منتقل شود. قوه قضائیه باید بررسی کرده و طبق قانون برخورد کند. عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در ادامه گفت: حصر از الطاف جمهوری اسلامی به سران فتنه است. سعه صدر جمهوری...

وب‌گاه خبر آنلاین

در سوگ آیت الله صلواتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شورای ائتلاف که با کنار زدن محوریت روحانیت در جریان اصولگرا، از انتخابات قبل عنان لیست بندی در جریان اصولگرا را به دست گرفته بود کم کم از آن ابهت خود فاصله گرفته و برخی رقبای درون جریانی را روبروی خود می بیند با این وجود این شورا همچنان یک سر تصمیم گیری و لیست بندی در انتخابات خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات مجلس 1402 بیش از آنکه رقابت بین چپ و راست باشد، رقابت بین طیف های مختلف اصولگرایان است، از تندروها تا نواصولگرایان و عقلای و میانه روهای راست گرا.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدرضا باهنر ضمن بیان اینکه برخی نمایندگان ادوار مجلس با اسمِ علی لاریجانی در حال فعالیت انتخاباتی هستند، از احتمال ارائه لیست مشترک از سوی لاریجانی و روحانی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

باهنر درباره احتمال ارائه لیست واحد از سوی جریان نزدیک به لاریجانی و روحانی، گفت: نمی‌دانم اما شاید آنها هم بتوانند یک لیست واحد 30 نفره برای انتخابات تهران داشته باشند اما تحت این عنوان که پدرخوانده آنها آقای لاریجانی یا آقای روحانی باشد را نمی‌توانم از الان بگویم.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا باهنر ازجمله چهره‌های مطرح سیاسی بود که با وجود دو دوره فاصله گرفتن از پارلمان، ترجیح داد تا بار دیگر شانس خود را برای نشستن بر روی صندلی های سبز بهارستان امتحان کند.

خبرگزاری تسنیم

محمدرضا باهنر ضمن بیان اینکه برخی نمایندگان ادوار مجلس با اسمِ علی لاریجانی در حال فعالیت انتخاباتی هستند، از احتمال ارائه لیست مشترک از سوی لاریجانی و روحانی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری گفت: روی امر مشارکت، حساسیت بالایی دارم و هر چقدر مشارکت بالاتر برود بهتر است ولو اینکه رقیب ما اکثریت را به دست آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: هنوز خبری از فعالیت تشکل‌های اصلاح‌طلب برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان به بیرون درز پیدا نکرده است. در دوره پنجم صلاحیت رسول منتجب‌نیا و مجید انصاری برای ورود به این نهاد تایید شد. اکنون مشخص نیست افراد و تشکل‌های اصلاح‌طلب چه برنامه‌ای دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری گفت: اگر آقای سیدحسن خمینی به انتخابات بیاید و در انتخابات بماند، قاعدتاً لیستی بیرون خواهد آمد که نماد آن لیست، سیدحسن خمینی می‌شود و طبیعی است که در آن لیست، آقای روحانی هم خواهد بود.

وب‌گاه منیبان

دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی می‌گوید: برخی باندهای متصل به ثروت و قدرت که تحت عنوان ائتلاف و عناوین دیگر کار می‌کنند با بهانه‌های مختلف رقبای خود را از چرخه انتخابات خارج می‌کنند. به گزارش منیبان، به نقل از روابط عمومی شورای وحدت، حسن بیادی دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی پیرامون فضای انتخاباتی کشور گفت: به نظر بنده هنوز شور و هیجان انتخاباتی در کشور به وجود نیامده،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هنوز خبری از فعالیت تشکل‌های اصلاح‌طلب برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان به بیرون درز پیدا نکرده است. در دوره پنجم صلاحیت رسول منتجب‌نیا و مجید انصاری برای ورود به این نهاد تایید شد. اکنون مشخص نیست افراد و تشکل‌های اصلاح‌طلب چه برنامه‌ای دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی می‌گوید: شورای وحدت بی‌حاشیه‌ترین و مصلح‌ترین گروهی هستند که از طرف جامعه روحانیت هدایت می‌شوند که هدف اصلی آنها تمامیت خواهی در انتخابات و پیروزی نیست بلکه مشارکت عمومی و افزایش رضایت و امیدواری دادن به مردم است که در نتیجه آن مشارکت افزایش پیدا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از اسناد منتشرشده سایت جماران درباره نامه هیأت 5 نفره معرفی اشخاص برای عضویت در شورای انقلاب است.

وب‌گاه گسترش

رییس حوزه‌های علمیه استان خوستان از درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدمحمدحسن محقق» خطیب توانا، استاد اخلاق و عرفان و جلیل القدر از استادان حوزه اهواز خبر داد. حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی بلادیان اظهار کرد: ایشان (زاده شهرستان دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد) از روحانیون موثر استان خوزستان بودند که در طور حیاتشان آثار با برکتی از خویش برجای گذاشتند. وی با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات...