دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری تسنیم

نماینده فریمان در مجلس با بیان اینکه تمایل به مهاجرت وسیع نخبگانی نشان‌دهنده نیاز به تقویب مؤلفه‌های امیدآفرینی در کشور است، گفت: مردم به دنبال کارآمدی، عملکرد ملموس و حل مسائل و مشکلات کشور هستند.

خبرگزاری میزان

تکلیف روحانیت در عصر کنونی و در زمان حاضر علاوه بر آشنایی با قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و با دعا و مناجات، آشنا کردن مردم با سبک زندگی اسلامی و زندگی بدون تشریفات و ساده و آشنا ساختن پدر و مادر و جوانان با ازدواج آسان و با فرزندآوری است.

خبرگزاری میزان

مراسم ترحیم آیت‌الله محسن مجتهدشبستری با حضور جامعه روحانیت و مسئولان کشوری و لشکری در مهدیه تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله محسن مجتهد شبستری جزو ثابت قدمان انقلاب و انقلابیون بود، گفت: آن عالم ربانی می‌تواند الگوی ممتازی برای نوجوانان و جوانان کشورمان باشد و از این رو باید به نسل جدید و آیندگان معرفی شود.

خبرگزاری دانا

تکلیف روحانیت انقلابی و بسیجی آشنا نمودن مردم با ارزش های اسلامی و انقلابی و با مبانی انقلاب اسلامی و خط امام و ولایت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اسدالله بادامچیان در بیان مواضع هفتگی این حزب گفت: شکی نیست که خشکسالی و عدم بارندگی مناسب، مشکل کمبود آب را تشدید کرده است، اما کشوری که در سرتاسر مرز جنوبی خود با اقیانوسی از آب و در شمال با بزرگترین دریاچه جهان مرتبط است نباید با معضلی به نام آب روبرو باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز چهارشنبه بر اثر سکته قلبی در 84 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مشکل آب در کشور با طرح توزیع علمی جامع آب قابل حل است و امیدواریم در آینده کشاورزان مشکلی به نام آب نداشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: آیین بزرگداشت مرحوم آیت‌الله مجتهد شبستری امروز با حضور جمعی از روحانیون و فعالان سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله مجتهد شبستری برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مشکل آب در کشور با طرح توزیع علمی جامع آب قابل حل است و امیدواریم در آینده کشاورزان مشکلی به نام آب نداشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین بزرگداشت مرحوم آیت‌الله مجتهد شبستری امروز با حضور جمعی از روحانیون و فعالان سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان

مجلس بزرگداشت مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محسن مجتهدشبستری امروز در مسجد نور تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مشکل آب در کشور با طرح توزیع علمی جامع آب قابل حل است و امیدواریم در آینده کشاورزان مشکلی به نام آب نداشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آیت‌الله محسن مجتهد شبستری خدمات اجتماعی فراوانی به ویژه در تهران انجام داد که تولیت حوزه علمیه ایروانی و مسجد نور در پایتخت و حوزه علمیه تبریز یکی از یادگارهای ارزشمند آن عالم ربانی است.