دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه عصر ایران

اگر کسی در مقابل جهاد تبیین یک روزنامه یا فضای مجازی قرار گیرد و با جهادگران تبیین مقابله کند؛ دشمن و عامل نفوذی دشمن است و دستگاه‌ها باید او را تعقیب کنند.

خبرگزاری ایسنا

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کنگره شهدای استان مرکزی فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه احیا کرد.

خبرگزاری دانا

کریمی گفت: به برکت برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی یک جریان فرهنگی قوی در سطح استان شکل گرفته که بیش از 3 هزار فعال فرهنگی، هنری و اجتماعی در این جریان سازماندهی شده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس در این انتخابات، حمایتی آشکار از رئیسی داشتند. اما ابراهیم رئیسی، همچون روز اول ثبت نام در انتخابات، تاکید دارد به صورت مستقل، نامرد ریاست جمهوری شده و وابستگی به جریان های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب ندارد. ادعایی که منتقدان اصولگرای بسیاری دارد که معتقدند، نقش تعیین کننده ای در پیروز انتخاباتی رئیسی داشته اند و رئیس دولت سیزدهم، ورود خود به پاستور را مدیون آرای بدنه اجتماعی...

وب‌گاه خبر آنلاین

طیفی از اصولگرایان، بیم آن دارند درصورت حمایت تمام قد از رئیسی و درپی تحقق احتمال ناکامی های دولت سیزدهم بویژه در حوزه اقتصاد، امکان فروپاشی سازمان رای اصولگرایان در انتخابات آینده افزایش یابد.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: خنثی کردن تحریم‌ها نیز راهبرد اساسی ایران است؛ اگر غربی‌ها نخواهند تحریم‌ها را لغو کند، طبیعی است که همه دستگاه‌های دست به دست هم خواهند داد و اثر تحریم‌ها را خنثی خواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: آمریکا نه گوش به حرف اروپایی‌ها می‌دهد، نه به حرف ایران توجه می‌کند و نه حرف چین و روسیه را قبول دارد و قلدری می‌کند و تا زمانی که شرایط این باشد جمهوری اسلامی هم به مقاومت ادامه می‌دهد.

خبرگزاری دانا

علمای اهل سنت با محکومیت توهین به مقدسات شیعه، محبت و مودت اهل بیت (ع) را بر همه واجب دانسته و گفتند: اگر دستورالعمل ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در زندگی فردی، سیاسی، اجتماعی و اعتقادی خود قرار دهیم، هیچگاه در راستای خشنودی استکبار و دشمنان قدم بر نخواهیم داشت.

وب‌گاه عصر ایران

همه ما باید احساس کنیم که در میدان جنگ هستیم.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن به این باور رسیده است که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی او را رقم زده و همه ما باید احساس کنیم که در این میدان جنگ هستیم و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

خبرگزاری دانا

شأن و جایگاه روحانیت از گذشته این بوده که اگر مردم مسئله‌ای داشتند به طلبه‌ها و ائمه جماعات محل و مسجد منتقل می‌کردند و از این طریق گره‌گشایی می‌شد. امروز نیز باید مسائل مردم به واسطه پیگیری و مطالبه امامان جماعت در مساجد مرتفع شده و در حقیقت مسجد، سنگر مطالبه شود.

خبرگزاری مهر

یزد - امام جمعه یزد با بیان اینکه یزد روزگاری 150 مجتهد در حوزه‌های علمیه داشت اما اکنون این موضوع افت کرده است، گفت: باید به دوران شکوفایی حوزه‌ها بازگردیم.

خبرگزاری مهر

قم - آیت‌الله جوادی آملی بر لزوم حفظ و صیانت از یکدستی جامعه روحانیت و جلوگیری از نفوذ در این قشر تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

از زمان آغاز اسلام تاکنون، هر حرکتی انجام شده، با اعتماد و تکیه بر نیروی نسل جوان بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فعال اصولگرا می یگوید که احمدی‌نژاد انتخاب جریان اصولگرا بود اما خود او اصولگرا نبود و از پلکان اصولگرایی بالا رفت برای این که اهداف خودش را دنبال کند. روحانی هم همین طور او هم از پلکان اصلاح طلبی و اعتدال‌گرایی بالا رفت و دو دوره ریاست جمهوری را برعهده داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شفافیت مهم‌ترین خواسته‌ای است که جریان‌های سیاسی از شورای نگهبان دارند. شورای نگهبان که خود نهادی ناظر است، باید خود را آماده پاسخگویی در مورد عملکرد خود داشته باشد.