دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داماد رئیس‌جمهور پیشین گفت: این‌گونه نیست که روحانی خانه‌نشین شده باشد و مثلا آشپزی بکند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین رئیس سازمان عقیدتی وزارت دفاع با بیان اینکه «حاج قاسم» در تمام 22 سالی که در نیروی قدس بود، آمریکایی‌ها را در دنیا خرد کرد، گفت: انتقام اصلی ما ذلت آمریکایی‌ها است.

خبرگزاری مهر

جانشین رئیس سازمان عقیدتی وزارت دفاع با بیان اینکه «حاج قاسم» در تمام 22 سالی که در نیروی قدس بود، آمریکایی‌ها را در دنیا خرد کرد، گفت: انتقام اصلی ما ذلت آمریکایی‌ها است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه تابناک

وی افزود: موضوع گرانی و اقتصاد نیز از ابتدای انقلاب تاکنون مطرح بوده است. گرانی در کشور یک‌شبه به وجود نیامده که بتوان یک‌شبه آن را از بین برد. این وضعیت به شکل‌های مختلف تا امروز ادامه داشته است، در حالی که در برخی مقاطع «گران‌فروشی» نیز به دلیل نوسان قیمت ارز و یا کاهش ارزش پول ملی در کنار تورم قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم چهلمین روز درگذشت عالم مجاهد و انقلابی آیت‌الله محسن مجتهد شبستری فردا در مسجد نور تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که چنین عجله ای نشان می دهند که دولت باید در همین ماه های آغازین خود تورم را مهار کند و اجازه رشد قیمت ندهد، نگاه بسیار ساده به مسائل و مشکلات اقتصادی دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسانه ای شدن ناگهانی نامه محرمانه حاوی اعلام موارد موثر در ردصلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری خرداد امسال از سوی شورای نگهبان و نیز پاسخ سی صفحه ای وی به محتوای این نامه و موارد مطرح شده بازتاب های رسانه ای و بازخوردهای سیاسی و اجتماعی زیادی را درپی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت: اگر نمایندگان محترم راهکار دیگری دارند که بودجه مورد نیاز برای افزایش حقوق‌ها را تامین کنند، خب به دولت پیشنهاد دهند و اگر نه، کاری که دولت می‌کند، کار عقلایی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر نمایندگان محترم راهکار دیگری دارند که بودجه مورد نیاز برای افزایش حقوق‌ها را تامین کنند، خب به دولت پیشنهاد دهند و اگر نه، کاری که دولت می‌کند، کار عقلایی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصولگرا، گفت: اگر نمایندگان محترم راهکار دیگری دارند که بودجه مورد نیاز برای افزایش حقوق‌ها را تامین کنند، خب به دولت پیشنهاد دهند و اگر نه، کاری که دولت می‌کند، کار عقلایی است.

وب‌گاه تابناک

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: همان‌گونه که از حکم رهبری درباره جبران جفا به لاریجانی و نیز دستور رهبری به رئیس قوه قضائیه پیرامون بازنگری در حکم سیف و معاونانش مشخص است، ایشان علاوه بر احقاق حق افراد، بر ضرورت اصلاح روندها و پیشگیری از تضییع حق احتمالی افراد تأکید دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: متأسفانه، تاکنون مطالبه رهبری درباره پیگیری و جبران جفا به لاریجانی، روی زمین‌مانده و هنوز، نهادهای ذی‌ربط، موضوع فرمایش رهبری را دنبال و اعلام نتیجه نکرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکرمی گفت: همان‌گونه که از حکم رهبری درباره جبران جفا به لاریجانی و نیز دستور رهبری به رئیس قوه قضائیه پیرامون بازنگری در حکم سیف و معاونانش مشخص است، ایشان علاوه بر احقاق حق افراد، بر ضرورت اصلاح روندها و پیشگیری از تضییع حق احتمالی افراد، تأکید دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بخشی از پاسخ رئیس مجلس پیشین به نامه شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش آمده است: «آنقدر آقایان تدارکاتچی اطلاعات برای شورای نگهبان در کار خویش عجله داشتند که برحسب اطلاع موثق، اتهام دیگری نیز در روز بررسی صلاحیت اینجانب در شورا مطرح شد و آن شراکت پسر بنده با پسر آقای غلامحسین کرباسچی است. اولا: فرزندانم هیچ فعالیت اقتصادی ندارند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

از رهگذر حساسیت وضعیت امنیتی و اجتماعی ایران در خاورمیانه، رئیسی به بهره‌گیری از مدیران تکنوکراتی سوق داده شد که فقط در سیاست ورزی با احمدی‌نژاد، تفاوت داشتند ولی تطابق زیادی در اجرای سیاست‌های فرهنگی، اقتصادی و امنیتی با او دارند.